BIM november
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Jag har haft så mycket symptom så jag testade idag. Men det var negativt. Så jag har haft symptom utan att ha varit gravid... Men man vill ju så gärna så det kanske är därför.
@anonym (Hanna) tack det har blivit som en inre stress att bli gravid igen. Känns så otroligt surt att ha blivit gravid men att det sket sig 🥲❤️ jag får försöka avvakta, kan ju ändå inte göra mer ändå för att ägglossning ska komma
Känner mig oerhört frustrerad över min graf. Aldrig varit med om att tempen varit så jämn och låg efter äl, vet inte om det är dåligt eller bra. Jämn kanske är bra men så låg känns fel. Brukar vara mer hoppig och högre.
Känner mig typ inte ens sugen på att ta ett test denna omgång då det känns kört redan nu.

Känner mig oerhört frustrerad över min graf. Aldrig varit med om att tempen varit så jämn och låg efter äl, vet inte om det är dåligt eller bra. Jämn kanske är bra men så låg känns fel. Brukar vara mer hoppig och högre.
Känner mig typ inte ens sugen på att ta ett test denna omgång då det känns kört redan nu.
Hej tjejer!
Någon av er som möjligtvis vet varför appen Flo helt plötsligt ändrat mitt bim från den 7/11 till 8/11. Jag har inte ändrat något i någon kalender.
Jag har BIM 13e november men fick ett infall (hej otålig!) och gjorde ett vanligt gravtest precis 😅
Jag vet inte om jag jagar spökstreck här nu? hjälp mig tolka innan jag gör ett testa tidigt test i nästa vecka!

Jag har BIM 13e november men fick ett infall (hej otålig!) och gjorde ett vanligt gravtest precis 😅
Jag vet inte om jag jagar spökstreck här nu? hjälp mig tolka innan jag gör ett testa tidigt test i nästa vecka!
Skriver in mig på listan, BIM 21/11. ÄL beräknad nästa vecka. Hoppas innerligt på ett mirakel 💜 7e försöket för mig och mannen med första barnet.
1/11 - sommar2019juni, 1a barnet, 1a försöket
1/11 - Mamman, 2:a barnet, håller inte koll på försök (BIM 1 nov)