BIM november
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Har en fråga!
Ca 2 veckor efter missfall och skrapning. Räknas även bruna flytningar som blödning? Är typ som lite gryniga flytningar med lite brunt i (gammalt blod i guess).
Vet inte om jag ska ligga det som blödning efter missfall i NC eller om blödning endast räknas som färskt blod?
Slutade blöda färskt blod efter 3 dagar. Idag har det känts mer som ägglossningsflytningar fast med lite brunt i då.
Graviditetstestet visade ytterst ytterst svagt så hoppas verkligen äl är på ingång!
Har haft ägglossning nu den 2/11 så skriver in mig på listan, bim 16/11. Blir andra försöket. Har typ haft en bra känsla inför denna ägglossning och tänker att det ska gå nu. Önsketänkade såklart, men känns som positivt mindset aldrig är fel 
1/11 - sommar2019juni, 1a barnet, 1a försöket
1/11 - Mamman, 2:a barnet, håller inte koll på försök (BIM 1 nov)
Jag plussade imorse! Håller tummarna för er andra :)
Jag plussade imorse! Håller tummarna för er andra :)

Jag har BIM 13e november men fick ett infall (hej otålig!) och gjorde ett vanligt gravtest precis 😅
Jag vet inte om jag jagar spökstreck här nu? hjälp mig tolka innan jag gör ett testa tidigt test i nästa vecka!
Nej, jag beställde igår tidiga gravtest från Graviditetskollen. Tänker att de kommer antingen imon eller onsdag, ska försöka hålla mig tills dess. Allra bästa hade varit att vänta till helgen men det är ju sååå långt tills dess, haha
När ska du testa? Såg att vi har samma bim
Senaste dagarna har min temp successivt sjunkit, idag på ÄL+10 och nu imorse var tempen nere i botten. Brukar bli så dagen före mens. Har ju kort lutealfas så imorgon väntar mensen. Bäckensmärta precis i vanlig ordning.
Tveksamt om det kommer bli något syskon här...