• Cinapuffen

BIM november

Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️

1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM november
  • Höst2023

Fick mens i måndags så hoppar in i nästa tråd när ägglossningen har varit Glad Lycka till alla, så hoppas jag att vi inte ses i december-tråden❤️

• GuldKvinnan

Idag fyller jag år... och fick den bästa födelsedagspresenten man kan tänka sig nu på morgonen. Ett PLUS efter 14 månaders försök (första barnet). Otroligt!! Hjärta

• cutepenguin
    GuldKvinnan skrev 2023-11-08 08:17:46 följande:

Idag fyller jag år... och fick den bästa födelsedagspresenten man kan tänka sig nu på morgonen. Ett PLUS efter 14 månaders försök (första barnet). Otroligt!! Hjärta

Stort stort grattis!!! Helt fantastiskt! ❤️

• Cinapuffen

Stort grattis och grattis på födelsedagen! 🥳 ❤️
  • Anonym (Eventuell 4a?)

Vilken underbar present! grattis!!!
  • Anonym (Eventuell 4a?)

Jag mår så illa men testade negativt, högre Temp än dock .

ägglossning 22/10. har beställt nya tester så tänkte testa i morgon 

• tjatalagom
    Ememem skrev 2023-11-08 07:12:01 följande:

Tempen gick upp idag efter en dip igår men negativt test nu på morgonen, men är bara på äl+8-9.

det ser ju mycket lovande ut! Testa imorgon igen!
Svar på tråden BIM november