Inlägg från: Anonym (Gbg) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Gbg)

Osäker på vem som är pappan

Moa22 skrev 2023-11-20 22:53:33 följande:
    Fegheten kommer in, så det är nog det bästa. Jag älskar min sambo och min vän betyder mycket
    Skit heller. Då gör man inte så mkt någon. Först vara otrogen och sen dessutom ljuga om det vilket är ännu värre. Stackars barn dessutom. Hoppas det kommer fram. Usch.
  • Anonym (Gbg)
    Moa22 skrev 2023-11-21 11:26:36 följande:
    Jag är inte stolt över det här men för att komma undan äckliga konsekvenserna så måste jag ljuga lite
    Nej, tvärtom.
    Moa22 skrev 2023-11-21 11:29:31 följande:
    Vad vet du om vem jag älskar eller inte? Jag råkade göra misstag som alla andra kan göra. Men att berätta sanningen sårar bara han jag älskar och min vän

Misstag? HAHAHAHAHHA
  • Anonym (Gbg)

Lägg av, du råkade inte direkt hoppa på en annan kille.

Aja du förstår väl någon gång att det inte är rätt att ljuga förhoppningsvis.

• Anonym (Gbg)
    Moa22 skrev 2023-11-21 11:29:31 följande:
    Vad vet du om vem jag älskar eller inte? Jag råkade göra misstag som alla andra kan göra. Men att berätta sanningen sårar bara han jag älskar och min vän
    Nej det sårar MER att ljuga!
  • Anonym (Gbg)
    Moa22 skrev 2023-11-21 11:36:13 följande:
    Eh, jag skäms inombords. Men att tänka på skydd innan vi hade sex känns ju riktigt svinigt  och känns mer planerat. Detta som hände var inte planerat och klart att jag är nervös nu
    Har du kollat dig för könssjukdomar? 
  • Anonym (Gbg)
    Moa22 skrev 2023-11-21 11:37:50 följande:
    Min vän kommer inte få veta och jag få väl ljuga för killen om han frågar
    Men det kommer ju såklart komma fram förr eller senare. Vad gör du då? Var är komsekvenstänket? 
  • Anonym (Gbg)
    Moa22 skrev 2023-11-21 11:59:20 följande:
    Du äcklar mig att du kan vara så elak. Att du önskar någon att få massa straff är så jäkla elakt, jag skäms inombords men jag måste komma undan konsekvenser och du jag kommer bli en bra mamma
    Hur gör du när du ska berätta vem som är pappa då? Eller när din kille märker att ungen inte liknar honom? Eller när sanningen kommer fram? 
  • Anonym (Gbg)

Din kille kommer ju inte vilja veta av dig säkert om han får reda på detta bakvägen. Tänk att ta hand om nån annans unge eventuellt!? utab att han vet. fy vad hemskt. Att inte ens få välja , om man vill vara med tjejen eller inte. nej han ska gå runt ovetandes och tro att du är snäll tjej och trogen mot honom. Att ni är en lycklig liten familj. Usch!!!

• Anonym (Gbg)

Tänk en sväng till är mitt tips. Fundera på Hur du kan berätta det. 

Hur hände det ens? Var du full? Nykter? inte nöjd över ett förhållande? Du behlher berätta på ett bra sätt om det förhoppningsvis ska gå bra.  Om du har en bra förklaring så. Då visar du iallafall att du är en ärlig bra människa som står upp för dina misstag. 

En kille jag träffade hade tre barn sedan tidigare med två andra kvinnor. Han hade redan en tjej när han träffade mig. Men det visste jag inte då. Han var otrogen med mig mot henne. Han berättade. Idag är de tillsammans fortfarande och har fått två barn. Eftersom han har ärlig så kunde hon ju fortsätta vara med honom.

• Anonym (Gbg)

Det gjorde också att jag inte ens blev arg på honom

Svar på tråden Osäker på vem som är pappan