Inlägg från: Anonym (Gbg) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Gbg)

Osäker på vem som är pappan

Moa22 skrev 2023-11-22 15:31:51 följande:
    Kommer jag få oavsett 
    Hoppas det kommer fram och att du tills dess hunnit tänkt ut vad du ska göra! Det lär komma fram! 
  • Anonym (Gbg)
    Anonym (XXX) skrev 2023-11-22 18:50:31 följande:
    Nej, jag skev ju att hon måste berätta om det verkligen är så att den andre mannen är pappan. Men om det inte är så, behöver hon inte bita sig själv i svansen genom att berätta - och dessutom förstöra för sitt barn, som med stor sannolikhet inte kommer att få växa upp i en kärnfamilj i så fall. Jag skrev att hon skulle skicka efter ett anonymt DNA-test-kit från ett labb i ett land där sådana är tillåtna, som t.ex. USA eller Nederländerna. Om sambon visar sig vara pappan, är det sedan bara att glömma hela den tråkiga saken.
    Fattar hur du menar. Men hur vet du att hon får ett riktigt svar därifrån då. 
  • Anonym (Gbg)

Hon säger ju dessutom att hon kommer vara otrogen igen 

• Anonym (Gbg)
    Moa22 skrev 2023-11-22 21:11:01 följande:
    Nej
    För att? 
  • Anonym (Gbg)
    Moa22 skrev 2023-11-22 21:29:20 följande:
    Inget planerat
    Nej men du sa att det säkert blir sä
  • Anonym (Gbg)
    Moa22 skrev 2023-11-22 21:19:31 följande:
    Varför varande elak?
    Det är jag inte. Men du är.
  • Anonym (Gbg)
    Anonym (iskall) skrev 2023-11-22 21:28:23 följande:
    Larv! Man kan ha "heder" i kroppen utan att bete sig som en rapporterare, vad jag gör och inte gör är bara min business..Inte min mans biz...Han äger inte mig!
    Och TS man äger inte henne!..

Tvärtom..om man kan vara iskall, så att mannen aldrig märker något så gör man så pga att man inte vill förstöra deras liv..

Men du tycker det är bättre om alla berättade allt hela tiden och förstör andras liv, BARA man är ärlig?

Du låter ff som om du är typ 14 år, och inte vet vad du pratar om ens!

Alla "normala" mäniskor ljuger..även din ev partner ljuger!..
    Men du lever "uppe i det blå" och vill inte se sanningen!

Det finns undersökningar på det att människor ljuger, även fast dom inte ens "tror" att dom ljuger..
    Så alla människor ljuger, eller håller inne med sanningen..

Eller brukar du själv bara säga rakt ut till folk vad du tycker, jämt o ständigt..Ja vad jag vet så brukar folk med autism, säga precis vad dom tycker..

www.allas.se/relationer/forskare-alla-ljuger---du-med/133188
    Men du, här handlar det om ett barn också. Har du missat det.
  • Anonym (Gbg)
    Moa22 skrev 2023-11-22 21:18:02 följande:
    Jag älskar honom visst. Men jag har alltid var otrogen i mina förhålladen. Dock var det mer planerat då. Jag menar att jag inte kan lova att alltid vara trogen
    Skit heller för då gör man inte så. Kom på varför du är otrogen då, impulsiviteten kanske? Vill du vara en sådan person eller? Om du hade känt dig hemsk hade du slutat
  • Anonym (Gbg)

Denna tråd är nog bland de värsta jag läst någonsin i hela världshistorien. 

• Anonym (Gbg)
    Anonym (Okej?) skrev 2023-11-23 13:56:07 följande:
    TS jag har en fråga till dig? Du går hos MVC nu. Oftast går det att spåra ganska så exakt vilket datum befruktningen skedde. har du verkligen ingen aning? eller var det rätt inpå med båda killarna. Annars kanske du kan räkna ut själv när du hade sex med vem?
    Hon låg med båda samma dag 
Svar på tråden Osäker på vem som är pappan