Osäker på vem som är pappan
Hur hade du reagerat om din kille var otrogen och inte sa något till dig?
Hur hade du reagerat om din kille var otrogen och inte sa något till dig?
Man är inget svin för man är ärlig om otrohet.
Jag är ett sv8n och behandlar mig själv som det också. Då behöver ingen annan göra det ytterligare
jag är en skithög som jag får leva med
Nej faktiskt inte. Fult gjort absolut. Men du har kanske någon förklaring (även om det inte är ok) till det. Alla kan råka göra misstag. Men det viktigaste är hur man hanterar det efteråt.
Om man kan vara ärlig om det och berätta allt, vet varför, aldrig vill göra om det och har en ordentligt bra förklaring etc, en sådan person kan jag se upp till. man visar att man kan bättre. Man vill vara bättre än så.
Tror det alltid finns en anledning. Det är viktigt att du kommer på den om du ändå skulle kunna prata om det med din kille överhuvudtaget. Det blir ju inte bra om du bara berättar men inte har en ursäkt som håller och låter vettig (sanningen).
Försök att klura ut anledningen för dig själv om inte annat. Hur du än gör. Tror det kan vara bra för dig.
Hur ser du på dig själv annars egentligen? Värdelös säger du, varför? Hur har ni det i förhållandet, trivs du? Hur länge har ni varit tillsammans? Är han snäll mot dig?