-
Hur då, du ska ju ändå vara tyst om det. Det är inte synd om dig.Moa22 skrev 2023-11-23 13:48:45 följande:Hur många ggr ska du kalla mig för äckligt svin? Jag är det men jag mår inte bättre att höra det. jag straffas tillräckligt nu -
Jag förstår bara inte varför du inte vill söka hjälp när du uppenbarligen har problem med impulsiva beteendet, som du påstår dig ångra. Vill du förstöra för ditt barn? Om inte, gör något åt dina problem med impulsivitet.
-
Var bara tyst istället. Massor är jätteledsna för de aldrig träffat sin riktiga förälder. Det har förstört dem totalt.Anonym (iskall) skrev 2023-11-23 19:43:38 följande:Ja det vet jag väl, lite svårt att missa att alla är upprörda pga baaaaarnet...
Stackars baaaarnet..Nej det är inget synd om barnet, så länge TS och hennes man tar hand om den...Finns värre saker i livet som barn får uppleva varje dag runtom i världen..
Eller har ni missat allt som pågår, som tex childtrafficking i världen...
Dom barnen skulle nog tycka att det var ren lyx att bo i Sverige i en vanlig fam, kanske eller så skulle dom hellre vilja bli påsatta varje dag hmm..vad tror du?
Nej MAN blir inte påkommen, någon gång...Men DU kanske skulle bli det, det vet ju inte jag hur jäkla slarvig du är..Det har jag ingen aning om.
Är man otrogen och inte vill att det ska komma fram, så är man inte slarvig helt enkelt, inte så svårt...
TS har inte blivit påkommen hitills, andra jag känner har inte heller blivit påkommna och jag själv har aldrig blivit påkommen trots att jag legat med olika män flera ggr. och kommer fortsätta att göra det, för det är ingen som ska bestämma vad jag får göra eller inte göra...
Allra minst min man...Och ja han får självklart också ligga med andra, om han nu skulle vilja det.. -
Om tråden är seriös, varför svarar du inte riktigt på frågor? Varför kan du inte ens fundera kring det man skriver till dig? Varför söker du inte hjälp? Tror inte heller den är på riktigt
-
Nej alla gör inte det.Anonym (iskall) skrev 2023-11-24 22:33:21 följande:Jag är inte arg..Förstår inte hur du ens kan läsa in att jag skulle vara arg,.. Tvärtom tycker jag att det bara är kul! Alla har ett val. Ingen tvingar väl stackars dig att vara tillsammans med en annan människa..Som ljuger..För det gör ALLA..
Så om du är tillsammans med någon överhuvudtaget, så HAR personen redan ljugit för dig
Eller är du verkligen så jäkla korkad att du inte fattar det..att alla ljuger..Men googla på det då så får du se..
Jag lever bara i verkligheten och där kan jag vara otrogen ena dagen och ligga med min man nästa dag, (även om min man inte varit otrogen hitills - , så KAN han ju vara det)
Jag vill förekomma dom ev problemen istället...Så om min man skulle säga att han har en ny, så kan jag säga, men vad bra, då har vi båda en kk..
Det är väl ändå bättre att ha realistiska förväntningar på sin partner/man/fru..än totalt orealistiska som du och massor av andra naiva töntar i den här tråden verkar ha.. -
Men lägg ner din surpuppa.Anonym (iskall) skrev 2023-11-26 01:51:46 följande:Jaså är det? Eller vill du bara härma en annan i tråden..Ja jag gissar på det..
Jag brukar nästan alltid prata och skriva på engelska, men jag ber så hemskt mycket om ursäkt om jag skrivit svenska som en jäkla kratta..
Men jag trodde väl att alla kunde skriva här..Inte att man var tvungen att vara helsvensk för att få göra det..
Men man lär sig nya saker om Svenskar dagligen..
Många av er är inte spec trevliga mot folk från andra länder..
Eller är det här ditt lilla sjuka sätt att "glömma bort" att alla dina killar har varit eller kommer vara otrogna mot dig, för att du är så jäkla ful?
Bygg upp era jäkla självförtroenden, och sluta vara så löjligt kontrollerande, om ni nu skulle VILJA ha ett längre förhållande någon man någon gång i erat fattiga liv. -
Alla är inte otrogna. Alla ljuger inte. Bara för en del gör det så gör inte alla det. Jag kan tex inte ljuga ens om jag ätit godis eller inte.
-
Du kanske skulle försöka sova om nätterna istället för att sitta och kalla folk fula saker. Eller har du inget annat att göra.Anonym (iskall) skrev 2023-11-26 06:06:03 följande:Som jag skrev tidigare..Jag är inte arg.
Tycker bara ni är löjliga som drar upp hur NI tror att man skriver på svenska. när det inte handlar om det alls i den här tråden..Det är helt OT=Of Topic!
Eller förstår ni inte att man inte ska skriva OT. over and over här?
Vill ni diskutera svenska språket så starta en egen tråd för det istället. -
Förresten vet du ens vad en tattare är? Det är en som samlar skrot. Du är nog ute och cyklar nu.Anonym (iskall) skrev 2023-11-25 22:43:04 följande:Och du stavar som en jäkla Tattare istället!
Var det något mer gällande det svenska språket som du inte förstår dig på? Förutom att inte kunna stava korrekt?
Ja just det interpunktion!
Du kanske skulle kolla upp först vad som ens menas med det innan du klagar på någon annan.
Att klaga på svenska språket verkar vara det som ni tar till när ni inte har något annat att komma med, men det är helt OT! Om du ens förstår vad OT betyder?
För om du skulle fattat det så skulle du ju inte vara så dum att du ens drog upp det i en tråd som handlar om något helt annat, eller hur?
Om du så himla gärna vill diskutera svenska språket så är mitt tiips att du startar en helt ny tråd om hur viktigt det är för just dig att folk skriver EXAKT som DU vill!.
För det är väl huvudsaken...Att just DU tycker att det ser rätt ut.
Låter som du är riktigt egotrippad, och inte ett dugg bättre än någon som är otrogen..
Nej jag brukar faktiskt nästan alltid säga vad jag tycker, vill och tänker
Kanske du också skulle prova? Istället för att ljuga så himla mycket för både dig själv och andra varje dag! -
Ska jag sluta svara honom eller vad menar du? Nja, jag ville det.Anonym (Gunnar) skrev 2023-11-26 11:02:15 följande:Vad sägs om att lägga ner att svaren i tråden med 13 minus och tillkommande konton som bara provocerar? -
Spela dum? Nej du skrev rätt otydligt så jag förstod tyvärr inte.Anonym (Gunnar) skrev 2023-11-26 18:02:26 följande:Ah du vill spela dum också, vad får du ut av att driva denna tråd?
Du svarar ju själv i tråden, så du driver den lika mycket. -
Förhoppningsvis märker / anar han ju ändå att hon varit otrogen. Hoppas det kommer fram.Anonym (Tipsaren) skrev 2023-11-27 03:20:52 följande:Du skulle kunna be mannen som du har varit otrogen med att göra ett faderskapstest när barnet är fött. Trots att du är rädd för att ta upp ämnet med honom får man väl förmoda att han också undrar vem pappan är.
-
Man kan ju hoppas på detAnonym (J2) skrev 2023-11-27 06:41:37 följande:Det finns nog ingen gravid, så här blev nog inga barn gjorda och tur är väl det!