amiilee skrev 2024-07-05 19:38:13 följande:
Tack för att du delar! Verkar ju vara så olika hur dramatiskt det blir om de utreder eller inte. De kallade det iallafall ?gravt nedsatt? så antar att det är därför de utreder. På något sätt är jag tacksam för de är så noggranna då jag läst om folk som får tjata till sig den utredningen. Dock är det ju sällan det faktiskt visar något och det är väl det som gör det så surt att allt då ska pausas men får försöka lite på de? ❤️
Hej Amiilee❤️ Undrar hur det har gått för er med spermaprov och eventuella FET med era frysta embryon, vet ni något?
Vi fick MA efter vårt förra FET och ska på undersökning på fredag för att se att allt kommit ut. Är så orolig att det är fel på de andra embryon vi har i frysen, i och med att min sambo har dåliga spermier. Vår läkare var så lugn över att spermaprovet var dåligt, så är rädd att de inte undersöker vidare och att vi bara får fler missfall. Samtidigt är det ju skönt att de är lugna.. är så kluven inför det här, och vet inte vilka frågor jag ska ställa på fredag, så tänkte om ni fått mer klarhet i er situation..? ❤️