• BubblanJ

IVF/ICSI 2024

Hej! 

Jag och min man var idag på vårt första besök på IVF-mottagning efter att ha försökt få barn i 2 år. Vi kommer att köra kort protokoll och troligtvis ICSI med start i februari 2024, och vi är så lättade att det äntligen (förhoppningsvis) är vår tur! Hittade ingen tråd för oss som startar behandling 2024 så tänkte jag startar en egen så kanske vi kan följas åt och peppa varandra? Glad

• Svar på tråden IVF/ICSI 2024
  • BaeA
    J000ssan skrev 2024-03-23 06:08:44 följande:
    Tack snälla du❤️❤️positivt idag på TD med! Men vi vågar typ inte ta ut ngt! Så hemskt! Men såklart väldigt tacksamma och glada❤️
    Grattis ❤️❤️ håller tummarna för att det håller hela vägen så ni vågar slappna av och vara lyckliga över detta lilla mirakel.
  • BaeA

God morgon!
    i Veckan påbörjade jag min Letrozolcykel och ska på UL på UL på torsdag. På eget bevåg har jag gjort två olika tester det ena vi FP som visade förhöjda NK och T-celler som vi via kliniken har en plan för nu vid nästa FET. Och sedan gjorde jag även ett svabb och mensblods test via en klinik i Grekland som jag fick svar på igår. Det visar på att jag har ureaplasma infektion och då behöver det behandlas med antibiotika.

Någon annan här som har erfarenhet av antibiotika i samband med FET? Börjar man mitt i eller behöver man vänta en ny cykel.. hann inte prata med kliniken igår för hade stängt. Känns ju bra att ha identifierat ytterligare något som kanske kan vara orsaken till infertiliteten men också förvirrade för man vill ha svar på så mycket nu nu!

• EFW
    J000ssan skrev 2024-03-22 18:32:42 följande:

POSITTTTIIIIVT🙏🙏❤️❤️ men försiktigt glada, TD imorgon och 2 kemiska i bagaget! 

Ååå grattis!!! Nu håller vi tummarna för att detta är ert guldägg 🥰🤞❤️
  • J000ssan
    BaeA skrev 2024-03-23 06:15:02 följande:
    Grattis ❤️❤️ håller tummarna för att det håller hela vägen så ni vågar slappna av och vara lyckliga över detta lilla mirakel.
    Tack fina! Ska försöka det!🙏❤️
  • J000ssan
    EFW skrev 2024-03-23 07:27:00 följande:
    Ååå grattis!!! Nu håller vi tummarna för att detta är ert guldägg 🥰🤞❤️
    Tack🙏❤️❤️ja vi hoppas verkligen det! Redan nojig!! Inte haft ngn molvärk sedan i torsdags så tänker direkt ngt är fel men kan väl komma och gå antar jag!
  • Razorcrest
    J000ssan skrev 2024-03-22 18:32:42 följande:

POSITTTTIIIIVT🙏🙏❤️❤️ men försiktigt glada, TD imorgon och 2 kemiska i bagaget! 

Åhh jaaa! Stort, stort grattis!! Hjärta Så underbart! Hoppas verkligen att det går hela vägen denna gång Hjärta
  • theremustbeabetterway

Idag kom min mens så nu är jag på väg mot nästa FET. Ska börja ägglossningstesta om en vecka och beräknad insättning blir runt 10-12 april.

• J000ssan
    Razorcrest skrev 2024-03-23 14:25:04 följande:
    Åhh jaaa! Stort, stort grattis!! Hjärta Så underbart! Hoppas verkligen att det går hela vägen denna gång Hjärta
    Tack🙏🙏❤️❤️❤️❤️
    fick ul först 29/4 för de var fullbokade, känns helt sjukt länge så skrev till dem och ska ringa och se om de har fått återbud i veckan som kommer! Annars tar jag privat innan!
  • Louieee

Ovitrelle sprutan tagen ✔️ äggplock på måndag (min allra första) och preliminärt inbokad återföring på torsdag  👏 någon mer som har äggplock snart? 😊

• EFW
    J000ssan skrev 2024-03-23 07:29:53 följande:
    Tack🙏❤️❤️ja vi hoppas verkligen det! Redan nojig!! Inte haft ngn molvärk sedan i torsdags så tänker direkt ngt är fel men kan väl komma och gå antar jag!
    Ja nu börjar nästa oro 😊 Men hur mycket man än vill så kan man inte kontrollera resultat ❤️ Det är bara att åka med. Det fixar du! 🤩
Svar på tråden IVF/ICSI 2024