Anonym (HoppOchFörtvivlan) skrev 2024-03-19 11:17:37 följande:
Hej!
Det var ett tag sedan jag skrev i den här tråden. Vi hade försökt i ca 1,5-2år och var på vårt första besök för IVF i jan-2024. Låg äggreserv, normalt spermieprov. Jag gjorde ägguttag 12/2 med färsk återföring av ett 3-dagars embryo (första försöket) Testade positivt fyra dagar före testdagen (testdag: 28/2) och har sedan dess gått upp till 3+ på clearblue och fått starkare streck på gravtest. Idag ultraljud i 7+1 och fostret hade 1. Hjärtslag med bra frekvens 2. Låg i livmodern 3. Var lagom stort. Lycka!
Hej! Superstort grattis!!! Vilka underbara nyheter! Tack för att du delar med dig ❤️ Du nämnde att du inte haft så mkt symptom, minns du om du hade någon känning innan TD, eller var det verkligen 0 känningar innan TD? Och så tacksamt att du nämner bruna flytningar strax innan och efter TD, man har ju såklart hört om att bruna flytningar inte behöver betyda något och att inga symptom inte heller behöver betyda något, men skönt att höra det från någon som precis gått igenom det. Själv är jag på RD3 med blastocyst, 4e försöket, inga symptom ännu, inga bruna flytningar ännu, försöker hålla hoppet uppe!