BIM februari 2024
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.
Bilden kom inte med.
ursäkta skitig bänk 🤦🏻?♀️
Bilden kom inte med.
jag vet inte vad jag ska tro?
jag tog ett tidigt Babyplan innan jag sprang ut. Sjukt stressad. Glömde kolla och la det i badrummet. Kommer hem ett par timmar senare och ser detta 😱
jag vet att man inte ska titta flera timmar senare och jag tror nog inte på det egentligen.
DPO 10. BIM tis eller ons.
Är detta positivt lh-test tycker ni?
Fick positivt för 6 dagar sedan men ingen temphöjning, snarare lägre temp nu o kanske positivt test? Äl kanske aldrig lyckades förra veckan?
Bilden kom inte med.
Är detta positivt lh-test tycker ni?
Fick positivt för 6 dagar sedan men ingen temphöjning, snarare lägre temp nu o kanske positivt test? Äl kanske aldrig lyckades förra veckan?
Juliab: Jag tycker det ser ut som det är positivt, ser rosa ut och inte som ett spökatreck! Väntar och håller alla tummar och tår för dig att nästa test är det streck på! uppdatera gärna efter test :)
God morgon!
Jag väntar på att bli kissnödig? har ett till babyplan testa tidigt som jag ska prova med.
vi sticker till Sälen för skidåkning om någon timma så jag hinner inte köpa digitalt. Men jag tar med mig två till tidiga tester så kan jag prova igen på söndag eller nåt om morgonens får ett svagt streck det också.
Jag har testat i åtta månader ich aldrig fått tork eller spökstreck så jag är försiktigt hoppfull men försöker vara realistisk.
den här månaden har jag boostat med D-vitamin, sovit lite bättre och ätit munkpeppar
så här ser min temp ut.
God morgon!
Jag väntar på att bli kissnödig? har ett till babyplan testa tidigt som jag ska prova med.
vi sticker till Sälen för skidåkning om någon timma så jag hinner inte köpa digitalt. Men jag tar med mig två till tidiga tester så kan jag prova igen på söndag eller nåt om morgonens får ett svagt streck det också.
Jag har testat i åtta månader ich aldrig fått tork eller spökstreck så jag är försiktigt hoppfull men försöker vara realistisk.
den här månaden har jag boostat med D-vitamin, sovit lite bättre och ätit munkpeppar
så här ser min temp ut.
Samma idag. ser lika lite eller lika mycket beroende på hur man ser det. Får nog vänta till typ måndag och testa igen.
lägger jag dem bredvid varann så ser de likadana ut
båda bilderna är från idag
jag ställer mig in på en kemisk. Kan inte tro att alla dessa försök äntligen har gett frukt!!!