• pippi12345

BIM februari 2024

Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024. 

• Svar på tråden BIM februari 2024
  • Natalina1451
    Juliab skrev 2024-02-02 22:19:05 följande:

Bilden kom inte med. 

ursäkta skitig bänk 🤦🏻?♀️

Jag har aldrig fått torksträck, oavsett hur lång tid det gått är det blankt så är det blankt. Däremot blir väldigt svaga streck tydligare när dom torkar tycker jag, men jag hade trott på det där om det var jag. Mina första positiva var mycket svagare och gick inte ens att få med på bild även efter de var torkade. Ta ett nytt imorgon med morgonurin så får du det säkert bekräftat 🙏
  • amiilee
    Juliab skrev 2024-02-02 22:16:43 följande:

jag vet inte vad jag ska tro? 
    jag tog ett tidigt Babyplan innan jag sprang ut. Sjukt stressad. Glömde kolla och la det i badrummet. Kommer hem ett par timmar senare och ser detta 😱 

jag vet att man inte ska titta flera timmar senare och jag tror nog inte på det egentligen. 

DPO 10. BIM tis eller ons. 

Oj vad spännande! Svårt att veta i och med att det avlästes så sent men håller alla tummar och tår. Tempar du? Isf hur är tempen? Uppdatera gärna imorgon :) 
  • Anonym (Anonym1)

Är detta positivt lh-test tycker ni?
    Fick positivt för 6 dagar sedan men ingen temphöjning, snarare lägre temp nu o kanske positivt test? Äl kanske aldrig lyckades förra veckan?

• pannkakssmet
    Juliab skrev 2024-02-02 22:19:05 följande:

Bilden kom inte med. 

ursäkta skitig bänk 🤦🏻?♀️

Spännande!! Håller tummarna. Ta test imorgon, uppdatera gärna 😊
  • pannkakssmet
    Anonym (Anonym1) skrev 2024-02-03 00:08:06 följande:

Är detta positivt lh-test tycker ni?
    Fick positivt för 6 dagar sedan men ingen temphöjning, snarare lägre temp nu o kanske positivt test? Äl kanske aldrig lyckades förra veckan?

Bilden blir väldigt grumlig för mig men tycker det ser positivt ut 😊
  • Hejkoala

Juliab: Jag tycker det ser ut som det är positivt, ser rosa ut och inte som ett spökatreck! Väntar och håller alla tummar och tår för dig att nästa test är det streck på! uppdatera gärna efter test :) 

• Juliab

God morgon! 

Jag väntar på att bli kissnödig? har ett till babyplan testa tidigt som jag ska prova med. 

vi sticker till Sälen för skidåkning om någon timma så jag hinner inte köpa digitalt. Men jag tar med mig två till tidiga tester så kan jag prova igen på söndag eller nåt om morgonens får ett svagt streck det också. 

Jag har testat i åtta månader ich aldrig fått tork eller spökstreck så jag är försiktigt hoppfull men försöker vara realistisk. 

den här månaden har jag boostat med D-vitamin, sovit lite bättre och ätit munkpeppar  

så här ser min temp ut. 

• Hsim
    Juliab skrev 2024-02-03 06:23:14 följande:

God morgon! 

Jag väntar på att bli kissnödig? har ett till babyplan testa tidigt som jag ska prova med. 

vi sticker till Sälen för skidåkning om någon timma så jag hinner inte köpa digitalt. Men jag tar med mig två till tidiga tester så kan jag prova igen på söndag eller nåt om morgonens får ett svagt streck det också. 

Jag har testat i åtta månader ich aldrig fått tork eller spökstreck så jag är försiktigt hoppfull men försöker vara realistisk. 

den här månaden har jag boostat med D-vitamin, sovit lite bättre och ätit munkpeppar  

så här ser min temp ut. 

Spännande Solig
    Har aldrig fått torkstreck på tok negativa. Så håller tummarna för dig, hoppas du kanske testat nu redan! 

Min ÄL närmar sig, blinkande smiley på CB, vattniga flyttningar, lite ÄL molvärk, nu inväntar jag temphöjning och fast smiley på ÄL testet. Hoppas på helgen, eller början på veckan. Är på CD 17 nu. Lagom till detta har hela familjen blivit dunder förskylda med kraftig hosta. Håller tummarna för att vi ska orka få till det iallafall. 
  • Juliab

Samma idag. ser lika lite eller lika mycket beroende på hur man ser det. Får nog vänta till typ måndag och testa igen.  

lägger jag dem bredvid varann så ser de likadana ut  
    båda bilderna är från idag  

jag ställer mig in på en kemisk. Kan inte tro att alla dessa försök äntligen har gett frukt!!! 

Svar på tråden BIM februari 2024