BIM februari 2024
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.
ÄL+11, negativt imorse och nu på kvällen kom det blod på pappret, så misstänker att mensen startar ordentligt imorgon. Mår verkligen skit över detta.
Att gå från att ha haft BF juni-2024 så känns det nu som att jag förmodligen inte ens kommer få en bebis 2024. Så uppgiven och känner att detta är så otroligt svåra känslor att hantera då man inom så kort till slängs mellan hopp och förtvivlan för att sedan börja om. Inser att man så snabbt känner sig nedslagen och värdelös, även om man egentligen inte påverkar något, förlikat sig med tankar om att man aldrig kommer bli gravid. Men aa vid mensen start är det väl sen dags att byta till BIM mars.
glad över att få se så många plus i denna tråd iallafall, grattis till er ❤️
Är på 3dp5dt min första återföring! Testdag på onsdag nästa vecka🥺
Höll mig i 5 timmar och visst var dom där svaaaga strecken positiva 🙈
Grattis till dig, när har du bf? Jag plussade också idag så jag tänker att vi borde vara ganska nära. Hopoas allt går bra för er.
Grattis till dig, när har du bf? Jag plussade också idag så jag tänker att vi borde vara ganska nära. Hopoas allt går bra för er.
Åh vet inte om jag gjort något jättedumt nu. Idag är ÄL+11 för mig. Min tempkurva ser fortfarande ganska fin ut och har haft lite molvärk i magen så fick för mig att testa idag. Grävde fram några test jag fått av en vän och visst syns det ett litet streck! Eller är det spökstreck? Oavsett insåg jag att testen gick ut i slutet av november 2022.. Finns väl risk att testet inte funkat som det ska nu när det har gått ut, suck. Någon som har erfarenhet av detta? :)

Höll mig i 5 timmar och visst var dom där svaaaga strecken positiva 🙈 //
Åh vet inte om jag gjort något jättedumt nu. Idag är ÄL+11 för mig. Min tempkurva ser fortfarande ganska fin ut och har haft lite molvärk i magen så fick för mig att testa idag. Grävde fram några test jag fått av en vän och visst syns det ett litet streck! Eller är det spökstreck? Oavsett insåg jag att testen gick ut i slutet av november 2022.. Finns väl risk att testet inte funkat som det ska nu när det har gått ut, suck. Någon som har erfarenhet av detta? :)