Anonym (Deppig) skrev 2025-03-10 22:10:40 följande:
Ja. Kanske inte när jag har hälsat på hos honom, men många gånger har planen ändrats medan jag varit där. Jag ser tydligt när humöret förändras och han blir tyst och butter, ofta något som har med jobbet att göra. Jag vet att han har ett tufft jobb och vantrivs nör han jobbar på annan ort så att säga och att det kan hända oförutsedda saker under helgerna också som gör att han måste iväg.
Den senaste tiden har han tex sagt att vi ses den eller den dagen och sen när dagen närmar sig har jag inte hört något. Då brukar han skicka ett meddelande några dagar senare och fråga hur helgen var tex. Inget om att det inte blev som det var tänkt.
Men vi har haft många fina stunder också, men mest saknar jag hur han var när vi träffades från början och kunde sitta uppe hela natten och prata med varandra och han planerade vad vi skulle göra tillsammans.
Då har han antagligen nån annan kvinna som han träffar och ställer in på grund av det.
Träffade han din familj och dina vänner? Umgicks ni som par ihop med andra människor? Bjöd hem gäster? Vad tyckte dina kompisar om honom? Var han uppvaktande och bjöd ut dig på restaurang och bio/teater/utställning? Tog han stort ansvar för att städa, tvätta, handla, laga mat?