BIM mars 2024
Här samlas vi som hoppas på plus i mars 😊
Här samlas vi som hoppas på plus i mars 😊
MariiiaK94:
Ja det gick betydligt fortare än jag trodde! Så skönt😄
Jag blödde som en lätt mens i 3 veckor innan operationen så har svårt stt säga vilken blödning som orsakades av operation och inte. Men i två dagar efter operation hade jag lite mer blödningar än innan, sen började det avta. Exakt en vecka efter så var jag blödningsfri. Tror inte att dina blödningar var något konstigt. Alla slemhinnor i livmodern ska ju ut även om själva graviditeten redan är borta. Troooor att om jag inte blödit så mycket innan så hade jag säkert också haft kraftiga blödningar efter. Känns i alla fall rimligt haha.
Vi tänker samma sak här hemma! Vi vill ha vår lilla familj nu, och hoppas på att det här var det enda som stod i vägen för det 😅 längtar så mycket! Men som jag skrev tidigare så har jag inte varit lika besatt av tanken som innan operationen och det är väldigt skönt!
Negativt på ClearBlue early på äl+11/bim-3 idag... :(
så länge mensen inte kommer är det inte över ☺️ håller tummarna!
själv vet jag inte om det blev någon ägglossning eller ej. temperaturerna gör mig förvirrad.
Fick lite som mensvärk nyss, gick på toa och det kom rosa på pappret :( Mensen är nog på intåg. Och vi får gå över till vårt femte försök. Nästa bim blir i början av april :/ Tror inte ens en sådan grupp är startad ännu. Kanske jag startar en, om det verkligen blir mens av det här rosa.
Fick lite som mensvärk nyss, gick på toa och det kom rosa på pappret :( Mensen är nog på intåg. Och vi får gå över till vårt femte försök. Nästa bim blir i början av april :/ Tror inte ens en sådan grupp är startad ännu. Kanske jag startar en, om det verkligen blir mens av det här rosa.
Svartahallon:
Verkligen! Man får se de som ett tecken på att kroppen verkligen vill komma igång igen och vill bli gravid 😀
Nu har en del tagits bort som hindrade er graviditet så nu hoppas jag att de går betydligt snabbare för er!
Nu har de gått 1 vecka och jag hoppas innerligt att kroppen kommer igång igen snabbt 🙏
Okej okej, då hade du lite kraftigare blödning innan du blev opererad än mig. Jag hoppas dessa bruna flytningar försvinner nu så min livmoder blir lite mer gästvänlig 😅
Det som varit mest frustrerande är att de släppte ett ägg på vänster äggledare men de gick ändå in i den högra och fastnade där? Hur stor otur kan man ha?!
Men nu ska vi försöka under 6 månader på egen hand men skulle de inte ta sig så skulle vi få hjälp! (pga att dom misstänker att jag har endometrios) Skönt o veta att man inte börjar om på noll! Men läkaren va väldigt positiv och trodde detta skulle lösa sig, dom fixade till de som fäst ihop sig så de är ju skönt!!
Ja men de förstår jag! Jag håller alla tummar och tår för er!! Förstår att ni längtar jätte mycket till er framtida bebis men de måste samtidigt vara en så skön känsla att inte ha den stressen över vad som händer, finns ju inget man kan göra för att få dessa 2 streck mer än man redan gjort! 😊 Hoppas jag känner samma lugn när vi börjar försöka igen!
Mensen kom :( Tre dagar tidigare. Skönt det åtminstone... Att det inte drog ut på tiden. Nya tag nu i mars. Vårt femte försök. BIM kommer vara i april.
Mensen kom :( Tre dagar tidigare. Skönt det åtminstone... Att det inte drog ut på tiden. Nya tag nu i mars. Vårt femte försök. BIM kommer vara i april.
Styrkekramar!!
här fick jag precis veta att två av mina kollegor är gravida i v 12 och 20 varav en av kollegorna hade jsg berättat för att vi försöker och att hon ville försöka samtidigt så vi kunde vara lediga ihop ? men hon valde att inte säga något om sin grav Utan sa det på personalmötet till alla.
jag ville typ börja gråta Men det kan man ju inte såklart Och såklart är man glad för deras skull men ja, ni förstår.