• Svar på tråden BIM mars 2024
  • Mariiiak94

Nostalgitripp:

Asså tänk va häftigt de hade varit! 😍 Ja jag håller alla tummar och tår här för er! Ett svagt streck är fortfarande ett streck! Så hoppet finns verkligen där ju! 😀 Min ägglossning har nyss ägt rum om kroppen släppte ett ägg ! Känns som evigheter till 31/3 då jag har beräknad BIM 😅

• Lusse88
    Mariiiak94 skrev 2024-03-18 09:51:29 följande:

Lusse88:

Jag hade blinkade smiley i 4 dagar också, och sen kom en fast! 😊

Kanske får fast imorgon då. Fredag, lördag, söndag och nu måndag har det blinkat. Men det konstiga är att det känns som att jag HAR haft ägglossning i helgen. Fick sån smärta i höger äggstock och det har molat i livmodern i helgen. Det känns typ lugnt nu. Vet inte vad man ska gå efter, kroppen eller testerna...
  • Anonym (syskonförsök)

En till här som försöker få syskon till sonen. Är inne på mitt 3:e försök eller ja i mars har vi egentligen inte kunnat försöka ordentligt pga en resa. Vi hade sex en gång en dag innan ÄL, vet att chanserna är små men jag hoppas ändå.
    Är inne på dag ÄL+ 9 och BIM - 5

• Mariiiak94

Lusse88:

Nä den är ju såklart lite svår. Har aldrig varit med om de så där vågar jag inte uttala mig. 

Jag använder mig av cb ägglossnings test och tempar mig även för att bekräfta ägglossningen. Bara för att man får en fast glad smiley så betyder ju inte de att ägglossning sker! Därför tempar jag mig för att vara säker på att kroppen inte lurar mig 😅

• Juliab
    fancyr skrev 2024-03-18 08:08:35 följande:

En till här där tempen sjönk men fortfarande hög, 36,92.. tror mens kommer komma här i dagarna. 😔

Fan. Jag hoppas så för dig! 
  • Juliab

Insåg idag att min kurva nu och den förra som faktiskt blev en graviditet är ganska lika med dip samma dag (ÄL+8). Jag undrar om jag orkar vänta ända till BIM med test? 
  • fancyr
    Juliab skrev 2024-03-18 13:54:50 följande:
    Fan. Jag hoppas så för dig! 
    Jo.. riktigt besviken fakriskt. Vill sluta tempa 😆😩
  • fancyr
    Juliab skrev 2024-03-18 13:56:39 följande:
    //

Insåg idag att min kurva nu och den förra som faktiskt blev en graviditet är ganska lika med dip samma dag (ÄL+8). Jag undrar om jag orkar vänta ända till BIM med test? 
    Skulle iaf vänta två dagar 😃 så hcg hinner komma upp . Hoppas hoppas 
  • Lusse88

Blir inte BIM här i mars för mig för jag har fortfarande inte fast smiley på ClearBlue ägglossningstest. Den har blinkat i 4 dygn. Hoppas på fast smiley snart för det börjar bli långdraget det här, och mannen börjar bli helt slut/orkeslös... :/ Är ju på CD15 nu. Femte jäkla månaden. Att det ska vara så svårt när man gör allt rätt. Och så blir folk i min omgivning gravida hux flux. Men inte vi :( Gråter snart över det här. Vi vill verkligen ha en liten... Vi har legat oskyddat i ca 7 månader, men aktivt försökt i 5 månader. Men det händer inget :( Känner mig helt gråtfärdig idag...

BIM förhoppningsvis 1/4. Kanske senare :/ Så jag är ju bland dom första i BIM-april gruppen.

Svar på tråden BIM mars 2024