BIM mars 2024
Här samlas vi som hoppas på plus i mars 😊
Här samlas vi som hoppas på plus i mars 😊
Nu när jag tittade närmare på bilden jag försökt ta på testet så kan jag ändå ana det där strecket jag nämnde tidigare. Eller snarare skuggan av en skugga, så svagt är det. 🙈 Kan ni också se det eller spelar min hjärna mig ett spratt? Skuggan är i linje med det beige/rosa på underlaget.
Kan inte dagarna gå fort nu så att jag kan testa igen? 🙈
Nostalgitripp: Jag anar ett svagt streck :)
För min egen del är jag Äl+8 idag (Bim-1) och har fortfarande de krämiga/mjölkiga flytningarna, ömma bröst, trött och molvärk. Hade en gråtattack imorse som jag inte haft på lääänge. Hoppas ju att det kan vara symtom men eftersom jag inte är illamående (förutom när jag är hungrig) och att jag inte upplever dofter annorlunda tror jag tyvärr att det kanske är kört. Vad tror ni andra? Kan man vara gravid trots att man inte mår illa?
Alltså igår kändes det som att mensen skulle komma vilken sekund som helst, ömma bröst, molvärk i magen och allmänt "off", testade ändå "bara för att" och det var negativt. Nu känner jag typ ingenting förutom lite ömma bröst. BIM är imorgon 🤔
För min egen del är jag Äl+8 idag (Bim-1) och har fortfarande de krämiga/mjölkiga flytningarna, ömma bröst, trött och molvärk. Hade en gråtattack imorse som jag inte haft på lääänge. Hoppas ju att det kan vara symtom men eftersom jag inte är illamående (förutom när jag är hungrig) och att jag inte upplever dofter annorlunda tror jag tyvärr att det kanske är kört. Vad tror ni andra? Kan man vara gravid trots att man inte mår illa?