• Svar på tråden BIM mars 2024
  • Lusse88
    Uppdaterar också listan då äl verkar komma tidigare. Har äl-känningar som tusan och blinkande gubbe på äl-test idag, så tror äl kommer inom nån/några dagar. 

1/2 En till, 3e barnet, 2a försöket.

2/3 Lalajada123, 1a barnet, 6e försöket.
    4/3 Solros28, 3e barnet, 13e försöket.
    4/3 Elianis98, 1a barnet, 2a försöket.
    4/3 Millis, 1a barnet, 3e försöket.
    10/3 Rosen3, 1a barnet, 5e försöket (efter senaste missfall, 4 totalt). 
    12/3 bebissugen91, 1a barnet, 7e försöket.
    12/3 Enlitentrea, 3e barnet, 2a försöket. (1a gemensamma barnet). 
    13/3 Yellowstones, 1a barnet, 3e försöket.
    14/3 Naniismamma, 5e barnet (1a gemensamma), 2a försöket
    16/3 Adaaad, inga barn, 8 försöket, 1 MA i sept och 1MF i januari.
    18/3 Embarazada 22:a försöket.
    19/3 Nessla,1a barnet, 3e försöket.
    19/3 Nostalgitripp (troligtvis), 3e barnet, 2a försöket (första blev utomkvedshavandeskap och operation i feb) 
    20/3 fancyr, 3e barnet , 4e försöket. 
    23/3 pippi12345, 3e, 8:e försöket
    23/3 Julia, 2a barnet, 8e försöket, 1 MF i feb.
    24/3 Sopp, 1a barnet, 6:e försöket.
    25/3 Pälsboll, 1a barnet, 6e försöket
    27/3 båten, 4e barnet, 2a försöket.
    29/3 Femman, 5e barnet, 2a försöket.
    30/3 Sallyalicenancy, 3e barnet, 5e försöket.
    30/3 Madicken2023, 3e barnet, 6e försöket.
    30/3 amiilee, 1a barnet, 12e försöket.
    31/3 Mariiiak94, 1a barnet, 1a försöket efter utomkveds. (7e försöket totalt)
    31/3 Lusse88, 1a barnet, 5e försöket
  • Båten
    fancyr skrev 2024-03-15 07:45:17 följande:
    Härligt! hur löste ni det? 😄
    Letade upp den gamla banymonitorn och smet ut till husvagnen när alla barnen somnat 😅
  • Båten
    Anonym (C) skrev 2024-03-14 12:44:21 följande:

Försöker bli gravid här med. Haft två missfall, ett i juli och ett i november.
    Nu testa jag igår och det var positivt på clearblue testa tidigt trodde jag, men visades efter 15 min.
    Någon som varit med om något liknande? Var negativt idag på annat test testa tidigt.

Hoppas det kommer gå bra för er alla! 🤗

När har du BIM? 
    Har själv aldrig tittat på tester som varit negativa efter tiden som man ska läsa av inom gått ut. Vågar inte 🙈😅 Är det inom 10 min man ska läsa av på clearblue? Håller tummarna för dig att det kommer ett riktigt starkt plus snart.
  • Svartahallon

Så kul och spännande att följa alla är inne!
    Själv testade jag imorse med "vanligt" test och är på ÄL+9. Kan vara en hint till torkstreck som jag upptäckte efter tiden man ska kolla, men det är absolut något där. Så ska testa med tidigt test imorgon och/eller söndag. Har BIM 20/3 så det är ju fortfarande tidigt! 

Har inte varit jätteuppmärksam på symptom, men har sinnessjukt ont i brösten sen typ ÄL+3 typ. Hade ont vid min tidigare graviditet, men annars har jag inte haft det innan mens på typ ett år (fick bort det med att utesluta koffein!). Har även en fin tempkurva hittills och har känt små smärtor i livmodertrakten senaste dagarna. Sen har både jag och sambon reflekterat över hur otroligt trött jag är, ett rent mirakel att jag är vaken just nu vid 21 hehe! 

Känner ni andra några symptom? 

• Nessla
    Svartahallon skrev 2024-03-15 20:50:04 följande:

Själv testade jag imorse med "vanligt" test och är på ÄL+9. Kan vara en hint till torkstreck som jag upptäckte efter tiden man ska kolla, men det är absolut något där. Så ska testa med tidigt test imorgon och/eller söndag. Har BIM 20/3 så det är ju fortfarande tidigt! 

Har inte varit jätteuppmärksam på symptom, men har sinnessjukt ont i brösten sen typ ÄL+3 typ. Hade ont vid min tidigare graviditet, men annars har jag inte haft det innan mens på typ ett år (fick bort det med att utesluta koffein!). Har även en fin tempkurva hittills och har känt små smärtor i livmodertrakten senaste dagarna. Sen har både jag och sambon reflekterat över hur otroligt trött jag är, ett rent mirakel att jag är vaken just nu vid 21 hehe! 

Jag är på ÄL+7 (tror jag) och jag har exakt samma symtom som du! Har också en vit/genomskinlig mjölkaktig flytning. Håller med om att det fortfarande är tidigt men vem vet, om några dagar får du kanske ditt efterlängtade pluss <3 Håller tummarna!
  • fancyr
    Lusse88 skrev 2024-03-15 16:14:33 följande:

Fancyr:
    Ja, spännande.
    Nej, det gör jag inte. Har aldrig gjort det. :) Gör du?

Jag började för tre månader sen och kan tycka det är spännande att Se om man faktiskt får ägglossning och exakt när ☺️ LH stickor säger bara att ämnet Finns för en ägglossning men garanterar inte att det faktiskt blir en ägglossning ☺️ resten är egentligen samma som att vänta utan att tempa hehe 
  • fancyr
    Mariiiak94 skrev 2024-03-15 16:35:51 följande:

Fancyr:

Hehe jag förstår precis vad du menar! Man är mycket mer peppande och positiv mot andra än sig själv! Därför de är så skönt att vara med i dessa grupper, man får lite mer hopp när ens hjärnspöken försöker ta över 🥰 

Ja men verkligen!! Så skönt att den här gruppen finns 
  • fancyr
    Båten skrev 2024-03-15 17:42:46 följande:
    Letade upp den gamla banymonitorn och smet ut till husvagnen när alla barnen somnat 😅
    Hahaha!! Bra ju!! 
  • fancyr
    Svartahallon skrev 2024-03-15 20:50:04 följande:

Idag är jag på ÄL+ 12 men tänker inte testa, testade igår och fick negativt. Dagen innan , alltså äl 10 testade jsg och fick ett streck efter tiden men på de andra är det helt blankt. Man ska ju inte titta efter tiden så jag får väl tolka att det är negativt än så länge. Känns drygt med en så fin kurva som jag har 😓 

• fancyr

Glömde skriva symtom. jag har haft molvärk i  och en dov värk i ryggslutet i några dagar samt haft molvärk i låren. Jag har också varit väldigt trött, somnat vid 20:30-21 senaste dagarna men det kan ju bero på flera saker kanske 😅

Svar på tråden BIM mars 2024