BIM mars 2024
Här samlas vi som hoppas på plus i mars 😊
Här samlas vi som hoppas på plus i mars 😊
Försöker bli gravid här med. Haft två missfall, ett i juli och ett i november.
Nu testa jag igår och det var positivt på clearblue testa tidigt trodde jag, men visades efter 15 min.
Någon som varit med om något liknande? Var negativt idag på annat test testa tidigt.
Hoppas det kommer gå bra för er alla! 🤗
Så kul och spännande att följa alla är inne!
Själv testade jag imorse med "vanligt" test och är på ÄL+9. Kan vara en hint till torkstreck som jag upptäckte efter tiden man ska kolla, men det är absolut något där. Så ska testa med tidigt test imorgon och/eller söndag. Har BIM 20/3 så det är ju fortfarande tidigt!
Har inte varit jätteuppmärksam på symptom, men har sinnessjukt ont i brösten sen typ ÄL+3 typ. Hade ont vid min tidigare graviditet, men annars har jag inte haft det innan mens på typ ett år (fick bort det med att utesluta koffein!). Har även en fin tempkurva hittills och har känt små smärtor i livmodertrakten senaste dagarna. Sen har både jag och sambon reflekterat över hur otroligt trött jag är, ett rent mirakel att jag är vaken just nu vid 21 hehe!
Känner ni andra några symptom?
Själv testade jag imorse med "vanligt" test och är på ÄL+9. Kan vara en hint till torkstreck som jag upptäckte efter tiden man ska kolla, men det är absolut något där. Så ska testa med tidigt test imorgon och/eller söndag. Har BIM 20/3 så det är ju fortfarande tidigt!
Har inte varit jätteuppmärksam på symptom, men har sinnessjukt ont i brösten sen typ ÄL+3 typ. Hade ont vid min tidigare graviditet, men annars har jag inte haft det innan mens på typ ett år (fick bort det med att utesluta koffein!). Har även en fin tempkurva hittills och har känt små smärtor i livmodertrakten senaste dagarna. Sen har både jag och sambon reflekterat över hur otroligt trött jag är, ett rent mirakel att jag är vaken just nu vid 21 hehe!
Fancyr:
Ja, spännande.
Nej, det gör jag inte. Har aldrig gjort det. :) Gör du?
Fancyr:
Hehe jag förstår precis vad du menar! Man är mycket mer peppande och positiv mot andra än sig själv! Därför de är så skönt att vara med i dessa grupper, man får lite mer hopp när ens hjärnspöken försöker ta över 🥰
Glömde skriva symtom. jag har haft molvärk i och en dov värk i ryggslutet i några dagar samt haft molvärk i låren. Jag har också varit väldigt trött, somnat vid 20:30-21 senaste dagarna men det kan ju bero på flera saker kanske 😅