BIM mars 2024
Här samlas vi som hoppas på plus i mars 😊
Här samlas vi som hoppas på plus i mars 😊
Lusse88: Inga direkta symtom, har typ mått lite illa, haft vita krämiga flytningar, inte överdrivet mycket men har ändå varit där 🙈
Fick världens värk längst ner i ryggen idag samt ökad aptit, så trodde verkligen inte jag var gravid då jag haft betydligt mer symtom andra månader 🤣
Bebissugen91: jag vet faktiskt inte 😬 har inte tagit äl-tester utan bara litat blint på min app (flo) enligt den hade jag äl 2/3, men 3/3 hade jag äl flytningar (äggvita) 4/3 hade sex och 5/3 hade jag extrem smärta från höger äggstock så tror ägget släppte 5/3.
Nessla: inte stenkoll på äl men enligt min app hade jag äl 2/3 men enligt mina älsymtom 5/3 så räknar jag där ifrån är det äl+11 som jag plussade.
Inga direkta symtom denna månad, haft betydligt mer symtom månaderna innan när jag inte varit gravid, men mått lite illa, ökad aptit (extremt sugen på raggmunk?)
På äl+6 vaknade jag och fick kasta mig över en påse för höll på att spy. Sen vita krämiga flytningar, inte jätte mycket så det runnit men har sett när jag "kännt efter"
Det här såg ju inte så lovande ut... Negativt på testa tidigt igår. Väntar med att testa till om mensen nu inte kommer. Känns som ett - denna månad men man vet aldrig????
BIM-2
Jag testade i morse och kunde se en SVAG SVAG skugga. Så pass svag att den bara syns i typ strålkastarljus och absolut inte går att få på bild. 😅 Men tidigare test har det varit helt tomt på stickan till och med på flera timmar gamla tester så jag får ändå upp hoppet en liten smula.
Återigen. Jag vet att jag greppar efter halmstrån. 🙈 Jag vet att en så svag skugga betyder noll och ingenting, men jag behöver hopp just nu för att inte bli tokig. 🙈
BIM-2
Jag testade i morse och kunde se en SVAG SVAG skugga. Så pass svag att den bara syns i typ strålkastarljus och absolut inte går att få på bild. 😅 Men tidigare test har det varit helt tomt på stickan till och med på flera timmar gamla tester så jag får ändå upp hoppet en liten smula.
Återigen. Jag vet att jag greppar efter halmstrån. 🙈 Jag vet att en så svag skugga betyder noll och ingenting, men jag behöver hopp just nu för att inte bli tokig. 🙈
Det här såg ju inte så lovande ut... Negativt på testa tidigt igår. Väntar med att testa till om mensen nu inte kommer. Känns som ett - denna månad men man vet aldrig????
Nu när jag tittade närmare på bilden jag försökt ta på testet så kan jag ändå ana det där strecket jag nämnde tidigare. Eller snarare skuggan av en skugga, så svagt är det. 🙈 Kan ni också se det eller spelar min hjärna mig ett spratt? Skuggan är i linje med det beige/rosa på underlaget.
Kan inte dagarna gå fort nu så att jag kan testa igen? 🙈
Men vad störigt, bilden blev både vriden och otydligare. 😑 Nåja...