BIM mars 2024
Här samlas vi som hoppas på plus i mars 😊
Här samlas vi som hoppas på plus i mars 😊
Lusse88:
Som flera andra har skrivit så ska ställningen vid samlag inte spela någon roll så länge han kom i dig! Spermierna är otroligt snabba och simmar uppåt direkt och vätskan kan rinna ut. Däremot är de att föredra att man får orgasm samtidigt så spermierna får en extra skjuts då våra flytningar hjälper spermierna fram 🥰
Nostalgitripp:
Jag tycker mig ana ett väldigt svagt streck! 😀 Jag hoppas verkligen att ni lyckats bli gravida så snabbt igen! 😍 Det ger hopp till en annan som är i samma situation! 😅
Så fort min kropp kändes redo för sex så har vi legat varannan dag och kommer fortsätta med det ett tag till då man aldrig vet helt säkert när ägglossningen sker 😂
Epidemiya:
Jo jag vet att de kan påverka ens cykel på grund av missfall/operation men blir lite nojig över att jag knappt haft några flytningar trots att ägglossnings testerna visade positiv. Har man lika stor chans tro trots att man saknar detta? Jag tempar också så kommer ju se om tempen håller sig hög eller om den dippar, då vet jag ju om ägglossning verkligen skett eller ej 😊 Men jag hoppas verkligen att kroppen är lika redo som min hjärna för att bli gravid igen!! 🙏 Men de är så himla skrämmande, insåg hur mycket jag ville detta när de hastigt togs ifrån mig 💔
Okej. Tack för era lugnande svar :) Kanske det blir nåt av det ändå, då :) Inte lätt med allt när det är första man försöker få till :)
Nostalgitripp:
Jag tycker mig ana ett väldigt svagt streck! 😀 Jag hoppas verkligen att ni lyckats bli gravida så snabbt igen! 😍 Det ger hopp till en annan som är i samma situation! 😅
Så fort min kropp kändes redo för sex så har vi legat varannan dag och kommer fortsätta med det ett tag till då man aldrig vet helt säkert när ägglossningen sker 😂
Jag tog ett nytt test nu på morgonen. Jag kunde såklart inte hålla mig 48h. 🙈 Men det var fortfarande precis lika jäkla svagt så nu känner jag mig lite nedslagen. Jag är möjligtvis på BIM-1 nu, men samtidigt så kan jag inte veta säkert eftersom jag inte fått mens efter operationen så jag vet inte om min cykel är normal. Jag kollade igenom mina gamla cykler och jag skulle faktiskt kunna vara på BIM-3 nu.
Låt nu dagarna gå fort....
Idag sjönk min temp hur mycket som helst så mensen kommer nog under dagen eller imorgon som beräknat. Nya tag i april!
Fick negativa gravtest imorse, så nu hoppar jag nog ut från FL ett tag. Börjar ta på psyket enormt mycket att inte lyckas samtidigt som barnlängtan bara växer och växer. Fastnar i huvudet eftersom jag är 24 och min sambo 26. Det ska väl vara så enkelt och gå så fort när man är ung?.
Lycka till ni andra! Håller alla tummar och tår ❤️
En till här där tempen sjönk men fortfarande hög, 36,92.. tror mens kommer komma här i dagarna. 😔
Fortfarande blinkande smiley på ClearBlue lila ägglossningstest. 4e dagen i rad. Jösses 😅 Blir ju en del sex. Vi körde varannan dag tills det började blinka, nu har vi gjort det varje dag i helgen. Har ju varit lätt under helgen. Men kommer bli svårare nu med jobbveckan. Vi går om varandra lite och är trötta när vi möts. Vi hann en gång i morse dock. Undrar när min fasta smiley kommer egentligen 🤔