• Anonym (Anonym)

Suga kuk

Om du är kille; hur ofta har du blivit avsugen av flickvän eller andra?

Om du är tjej; hur ofta suger du?
    Tycker du om det eller är det mest för han vill?

Hade gärna haft statistik hur vanligt det är/hur vanligt det är att inte vilja det osv efter en diskussion med en vän ikväll..

• Svar på tråden Suga kuk
  • Anonym (Man34)

Har varit ihop med sambon i ca 7 år och har fått en jäkla massa avsugningar. Måste helt ärligt vara flera hundra. Förutom avsugningar brukar knull sluta med att jag sprutar på henne om vi inte kört analt. 

• Anonym (Nej)

Tycker inte om det. Åt båda hållen. Känns ofräscht på något sätt och blir mindre kåt av det.

• Auditanne
    Anonym (Nej) skrev 2024-03-02 06:57:36 följande:

Tycker inte om det. Åt båda hållen. Känns ofräscht på något sätt och blir mindre kåt av det.

Ungefär lika ofräscht som den här trådstarten. 
  • Anonym (maneater)

Jag älskar att slicka och uppvakta en stabil manslem före, under och ibland efter sex. Det tänder mig för mannen jag ska träffa idag är kukarnas oxfilé.

• Anonym (0-2 ggr om dagen)

Det blir 0-2ggr om dagen, med kanske ett snitt på strax över 1 gång om dagen. Både för att han gillar det och för att jag vill. Det känns bekräftande, som något jag är bra på och det fungerar även ångestlindrande på mig.

• Anonym (Dickie)
    Anonym (maneater) skrev 2024-03-02 07:30:41 följande:

Jag älskar att slicka och uppvakta en stabil manslem före, under och ibland efter sex. Det tänder mig för mannen jag ska träffa idag är kukarnas oxfilé.

Haha, vad är en kukarnas oxfilé?
  • Anonym (Dickie)
    Anonym (0-2 ggr om dagen) skrev 2024-03-02 07:45:28 följande:

Det blir 0-2ggr om dagen, med kanske ett snitt på strax över 1 gång om dagen. Både för att han gillar det och för att jag vill. Det känns bekräftande, som något jag är bra på och det fungerar även ångestlindrande på mig.

Tror många kvinnor gillar det just pga den bekräftande aspekten. Min erfarenhet är att de flesta kvinnor tycker om att suga.
  • Anonym (Milla)

Jag har aldrig sugit kuk  

• Anonym (49åringen)

Varje gång vi har sex, ofta både före och under. Jag har ibland svårt att komma genom penetrationen och då brukar hon avsluta mig med att suga/runka. Väldigt uppskattat från min sida.

Svar på tråden Suga kuk