Vill inte ha en pojke
Har två flickor och väntar en pojke. Vill inte ha en pojke. Vet inte om jag kommer ta till mig honom. Skäms över mina tankar, och vill inte känna sphär. Finns de nån som kan relatera?
Har två flickor och väntar en pojke. Vill inte ha en pojke. Vet inte om jag kommer ta till mig honom. Skäms över mina tankar, och vill inte känna sphär. Finns de nån som kan relatera?
Hade jag enbart fått söner skulle jag känt mig ensam och utanför.
Jag hade två pojkar och kände förtvivlan när jag fick reda på att att barn nummer tre också var en pojke. inte så att jag inte trodde jag skulle älska honom lika mycket som de äldre bröderna, men det var en stor besvikelse. Senare fick jag även döttrar och idag är de alla vuxna. Kärleken är lika oändligt stark för dem alla. Med facit i hand så har jag nu svårt att förstå min heta längtan efter just flickor. Faktum är att om jag skulle börja om idag hade jag nog hellre fått pojkar, Det är hursomhelst väldigt roligt att ha båda könen i syskonskaran. En pojke blir något nytt och spännande för dig. Det är värdefullt för barnen att lära känna det andra könet och leka tillsammans. Det är lika fantastiskt kul med pojkar som med flickor. Du kommer älska din lilla son lika mycket som du älskar dina döttrar, tro mig! Söner är också bra att ha när de blir större! Mina hjälper glatt till med lite tyngre saker som snöskottning mm, fixar med bilarna, löser tekniska problem med datorer osv. Och så uppskattar de all mat jag lagar, de äter som hästar! Varje barn är en gåva, värd att älskas obehindrat för den individ den är, pojke såväl som flicka! Bra att du vet om könet redan nu så du hinner landa i det i före förlossningen och då kan ta emot din lille pojk med öppna armar!
Jag vill bara säga att kärleken till mina pojkar är speciellt. Jag har 4 flickor och 2 pojkar. Älskar alla så oändligt mycket. Men det är verkligen mammas pojkar, det är något speciellt med bandet. Kan inte förklara. Jag är övertygad om att du kommer att älska din pojke lika mycket som dina flickor. Oroa dig inte, det du känner nu kommer du ha glömt när bebisen kommer (kanske skämmas och ha lite dåligt samvete möjligtvis).
Dessutom kommer dina flickor ta hand om honom så fint. vårt sjätte barn blev en pojke (till vår första pojkes stora glädje) och tjejerna tar verkligen hand om honom så fint. Det är som fyra små mostrar. Vill verkligen peppa dig, för du har så mycket fint att se framemot.
Varför vill du inte ha en pojke? Vad menar du med att "ta till sig" ett barn?
Småbarn är på sätt och vis könlösa. De får inte könsspecifika egenskaper förrän de är 12-13 år.
Exakt så ,varför är det så fel att önska sig en dotter när 85%av länderna gråter av saknad av en son?