• Anonym (Tre)

Att ha högt bodycount, att ha haft sex med många!

Jag anser att det är väldigt osexigt när en person haft sex med många. I dessa tider verkar det som att många tappat detta perspektiv. Att man är beredd att hålla lite på sig.

Vissa personer som träffats pratar om att dom vill byta säng/lägenhet eller hus för att dom inte vill flytta in eller sova i samma som personens ex bott eller sovit i. Att man vill ha något nytt tillsammans.

Men att man knullat med 10+ olika personer spelar inte så stor roll!?

Vad tycker ni?

• Svar på tråden Att ha högt bodycount, att ha haft sex med många!
  • Anonym (Tre)
    Anonym (Jane) skrev 2024-07-25 11:13:12 följande:
    Så du vet alltså inte?

Hur läser du mellan raderna?
    Jag kan såklart inte veta mer säkerhet. Det enda jag vet med säkerhet är att det för mig är ofräscht om jag får reda på att en tjej jag är intresserad av haft sex med många.
  • Anonym (Jane)
    Anonym (Tre) skrev 2024-07-25 11:15:34 följande:
    Jag kan såklart inte veta mer säkerhet. Det enda jag vet med säkerhet är att det för mig är ofräscht om jag får reda på att en tjej jag är intresserad av haft sex med många.
    Men det är inte ofräscht så länge du inte vet?
  • Anonym (PS)

Hur gammal är du och hur många förhållanden har du haft?

• Mandel
    Anonym (Tre) skrev 2024-07-25 11:04:43 följande:
    Jag kommer verkligen inte åt dig haha. Om det var en karl som är intresserad av dig som haft sex med många 15-åringar innan då? Eller om han haft sex med sina kusiner? Fullt lagligt, men ofräscht så det skriker om det.

Det skulle inte beröra dig?
    😎
    Vad någon pysslade med för 5-10 år sedan är irrelevant.
    Skulle det vara någon i min åldet som förra veckan låg med 10st 15-åringar så har vi inte samma sexuella preferenser och därmed ointressanta för varandra.

Och varför någon innan eller under de första dejterna skulle berätta att den legat med din kusin begriper jag inte.
    Då är det ju något fel på den personen.  Inte för att den legat med sin kusin utan för att man uppenbarligen inte har alla hästar hemma.

Om jag var tokkär och galet attraherad av personen och vi när vi lärt känna varandra tämligen väl och har ett förtroligt samtal där vi diskuterar saker vi varit med om - inte antal utan "äventyr" och han säger att han låg med sin kusin innan han och jag träffades skulle jag faktiskt mest garva.
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Kanske det)

Jag tror att på familjeliv får man en lite falsk bild av att det spelar ingen roll, "har väl inte han med att göra" men på andra ställen får man andra svar. Det spelar roll. Särskilt för oss.

Min egen bodycount borde vara 2, inte typ 75. Det är såhär i efterhand de enda 2 jag är glad att ha vart med. .

• Anonym (Tre)
    Mandel skrev 2024-07-25 12:21:35 följande:
    😎
    Vad någon pysslade med för 5-10 år sedan är irrelevant.
    Skulle det vara någon i min åldet som förra veckan låg med 10st 15-åringar så har vi inte samma sexuella preferenser och därmed ointressanta för varandra.

Och varför någon innan eller under de första dejterna skulle berätta att den legat med din kusin begriper jag inte.
    Då är det ju något fel på den personen.  Inte för att den legat med sin kusin utan för att man uppenbarligen inte har alla hästar hemma.

Om jag var tokkär och galet attraherad av personen och vi när vi lärt känna varandra tämligen väl och har ett förtroligt samtal där vi diskuterar saker vi varit med om - inte antal utan "äventyr" och han säger att han låg med sin kusin innan han och jag träffades skulle jag faktiskt mest garva.

Jag försökte iallafall. Men du är untouchable i denna fråga. Inget av dina partners historik, så länge det är lagligt, verkar kunna inkräkta på hur du ser på en person. 

Vi får helt enkelt leva med att vi har olika åsikter.. haha.

• Mandel
    Anonym (Tre) skrev 2024-07-25 13:58:07 följande:

Jag försökte iallafall. Men du är untouchable i denna fråga. Inget av dina partners historik, så länge det är lagligt, verkar kunna inkräkta på hur du ser på en person. 

Vi får helt enkelt leva med att vi har olika åsikter.. haha.

Du är troligen en del yngre än mig och med ålder kommer faktiskt ett helt annat lugn och andra synsätt på saker som man blev upprörd över som ung.
  • Anonym (Tre)
    Mandel skrev 2024-07-25 14:38:23 följande:
    Du är troligen en del yngre än mig och med ålder kommer faktiskt ett helt annat lugn och andra synsätt på saker som man blev upprörd över som ung.
    Även om jag diskuterar och argumenterar så är jag lugn. Precis som du. Jag vädrar bara en åsikt. Vissa håller med och andra inte. Har svårt att se att det skulle vara kopplat till ålder.
  • Anonym (Jane)
    Anonym (Tre) skrev 2024-07-25 17:13:13 följande:
    Även om jag diskuterar och argumenterar så är jag lugn. Precis som du. Jag vädrar bara en åsikt. Vissa håller med och andra inte. Har svårt att se att det skulle vara kopplat till ålder.
    Kan du svara på frågan i inlägg 82?
  • Anonym (Tre)
    Anonym (Jane) skrev 2024-07-25 11:38:27 följande:
    Men det är inte ofräscht så länge du inte vet?
  • Anonym (Jane)
    Anonym (Tre) skrev 2024-07-25 18:07:56 följande:
    Så då är det alltså bara i ditt huvud det sitter. 
  • Anonym (Tre)
    Anonym (Jane) skrev 2024-07-25 18:11:04 följande:
    Så då är det alltså bara i ditt huvud det sitter. 
    Ja, uppenbarligen.

Men du anser väl inte att din kille är dum i huvudet innan det uppdagas att han varit otrogen i 2år?
  • Mandel
    Anonym (Tre) skrev 2024-07-25 17:13:13 följande:
    Jag syftade till en lugnare syn på saker och ting i livet, inte att du skulle vara besvärlig att diskutera med här. 😎
  • Anonym (Bry dig inte)
    Anonym (T) skrev 2024-07-24 21:38:24 följande:
    Åh andra sidan, hade du "träffat någon du gillar" så hade du ju inte hoppat mellan alla.

Vet inte om det är direkt bra att du är någon slags "relationsexpert"...
    Nu förstår jag inte riktigt vad du menar? Jag är ingen relationsexpert och har inte utgett mig för att vara det heller. Jag har däremot erfarenhet av det TS skriver om och det var det jag opponerade mig emot. Jag (som inte har så många erövringar) har trots det varit rätt utsatt för en typ av ?harassment?av den typ som det talas om här. Det är väl mest det jag opponerar mig emot. Självklart är det så att om man träffar nån man gillar så stannar man med den personen om den personen gillar en tillbaka förstås 😉
  • SolXOXO

Idag pågår någon slags samhällshets att både tjejer och killar ska "leka av sig" tycka om casual sex, det ska skrytas, hejas på osv. Kroppar ska sexualiseras i sociala medier, på film, tv dokusåpor, överallt.
    Varför måste knulla runt eller att ha sex med få vara motsatsen till att tycka om sex och kunna njuta av sex? som det låter på vissa härinne.
    Jag kanske har fantastiskt sex med mig själv utan en annan person i rummet? 
    Eller med en stadigvarande partner
    Föredrar detta än att ha lösa förbindelser.

Svar på tråden Att ha högt bodycount, att ha haft sex med många!