JLFRFRE skrev 2024-08-20 10:37:02 följande:
Håller tummarna för ett positivt test! Ja, 8 dagar är ju ändå ganska mycket också. Så du testade senast på BIM+2?
Samma här, alltid konsekvent i symptom och dagar. Det var därför jag reagerade igår pga så sjukt avvikande. Ingen mer rosa flytning för mig, det var endast det där lilla igår. Men fortsatt liiite lite molvärk, också avvikande. Ska försöka hålla mig från att testa men kommer troligtvis inte kunna låta bli, har en tendens att bli helt uppslukad när jag ger mig in i något 🙈
Ja exakt, jag försöker inte stressa mig för hårt på negativa test då min väninna fick gå till BM för att få positivt test över 2 veckor efter bim
fick precis ljusljusrosa blod i flytningarna jag haft i en vecka men inget mer sen dess :/ så ännu mer osäker på vad som händer i livmodern XD tog negativt test på lunchen men mest för jag var otålig, borde varit plus men som sagt, känner en som plussade extremt sent och såg en tråd här på familjeliv där en kvinna fick plus vecka 12 hos BM och en annan som testade positivt i vecka 8
så håller tummarna hårt, min magkänsla säger att jag är gravid men man har ju lurat sig själv förr :/