• Siripiri

BIM Augusti 2024

Jahopp, snart är det augusti så tänkte det var dags att starta en ny tråd för oss som hoppas på att plussa i augusti☺️ 

Själv har man ÄL i helgen och BIM blir då 9/8. Vårt andra försök, första barnet, senast var i december 2023 och det slutade i kemisk graviditet. Inga nya försök av diverse anledningar sen dess.  

• Svar på tråden BIM Augusti 2024
  • TrueResolution
    JLFRFRE skrev 2024-08-22 06:25:47 följande:

Kunde inte låta bli och tog ett testa tidigt med svagt positivt så testade ett digitalt 🥹
    Så mycket blandade känslor just nu 😭❤️ Känns mäktigt och läskigt på samma gång. Hoppas så att den lille vill stanna kvar 🥹❤️

Stort grattis!!! Vilken känsla! 🥹😍

kul att se plus i augusti, varit sällsynta känns det som. Hoppas september blir bättre för er andra 🤍 

• Anonym (Sladdis2024)

Ska vi inte göra en NY Bim-lista? 😊 Så vi får följas åt? 

14/9 här! Kan ju dock ändrats när NC satt ut rätt datum :) 

• 211010
    JLFRFRE skrev 2024-08-22 06:25:47 följande:

Kunde inte låta bli och tog ett testa tidigt med svagt positivt så testade ett digitalt 🥹
    Så mycket blandade känslor just nu 😭❤️ Känns mäktigt och läskigt på samma gång. Hoppas så att den lille vill stanna kvar 🥹❤️

Nämen!!! Stort grattis 😍😍😍 

Hade du några tecken på att du skulle vara gravid? 
  • JLFRFRE
    211010 skrev 2024-08-22 14:07:20 följande:
    Nämen!!! Stort grattis 😍😍😍 

Hade du några tecken på att du skulle vara gravid? 

tack 😍❤️

Dom enda tecknen jag egentligen reagerade på var nidblödning och lite mensvärk på ÄL+6 och mer vita flytningar än vanligt efter det, har generellt väldigt lite flytningar ☺️

Sen har jag varit täppt i näsan senaste dagarna och börjat blöda lätt i tandköttet när jag borstar tänderna, men dom två grejerna kan ju bero på lite vad som helst 🙈

• Mikaaelaa
    Anonym (Sladdis2024) skrev 2024-08-22 14:03:03 följande:

Ska vi inte göra en NY Bim-lista? 😊 Så vi får följas åt? 

14/9 här! Kan ju dock ändrats när NC satt ut rätt datum :) 

Brukar ha 25 dagar cykel och då är BIM 27/8 men om det är ca 14 dgr efter är så är det runt 30/8 så däromkring????
  • EmmaJoh

Jag hakar på här och hoppas att någon kan hjälpa mig reda ut det här mysteriet med ägglosningstest. :)

Hade hoppats på BIM i slutet av augusti, men det blir kanske snarare i september nu för de ägglossningstest jag tar är helt koko, fattar ingenting! Tar Clearblues lila, tidiga test.

- För typ 2,5 vecka sedan fick jag blinkande smiley, dagen efter fast gubbe.
    - Eftersom jag vet att jag fått mens långt senare efter att jag testat positivt på dem så testade jag några dagar senare igen. Det visade först blinkande och dagen efter fast smiley.
    - Ytterligare några dagar senare (igår kväll) får jag mycket flytningar och jag tror att det är då jag faktiskt har ÄL, så jag testade och fast smiley igen...

Jag har PCOS så jag vet att det inte stämmer överens alltid men hur pålitliga är de där testen egentligen? Någon mer som varit med om det här?

• Anonym (Sladdis2024)
    Mikaaelaa skrev 2024-08-22 17:47:13 följande:
    Jag hade Bim 15 dagar efter Äl sist, men kan väl variera mellan 14-16 dagar. När hade du äl?
    och tempar du? :)
Svar på tråden BIM Augusti 2024