• Anonym (Lisa)

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt  istället 

• Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
  • Mayjel
    Anonym (Hm) skrev 2025-09-01 20:52:32 följande:
    Larvigt att tumma ner, bryr mig inte i och för sig om tummarna.
    Han är en larvig människa, en riktig surgubbe. 
  • Mayjel
    Anonym (Hm) skrev 2025-09-01 20:51:20 följande:
    Ja, nu är hösten här, den har sin tjusning också.

Den veckan kan vara jobbig, känner igen menyn😁

Mysigt att gosa med pälsbollar 😀🐈
    Ja, ibland känns det som den godaste menyn som finns, när väl suget kickat in 🤤

Ja. Lite mindre mysigt att det precis börjat regna här. Jag som hade tänkt gå ut och hälsa på dem igen under denna kväll. Är väl ingen idé nu. Katter avskyr vatten. 
  • Anonym (Längtar)

Haft krishantering av barn i två dagar nu. Känslostormar och "tweenies" är..... spännande... även när det handlar om pojkar. Nåja, det löser sig ju till slut, vägen dit är bara krokig ibland. 

Även om jag älskar mina barn så längtar jag till nästa gång de ska till sin pappa eftersom jag då får träffa älsklingen igen. Lite lugn och ro, att bara få vara vuxen och inte behöva parera hela tiden. 

• Anonym (Hm)
    Mayjel skrev 2025-09-01 20:56:59 följande:
    Han är en larvig människa, en riktig surgubbe. 
    😁
  • Anonym (Hm)
    Mayjel skrev 2025-09-01 21:08:33 följande:
    Ja, ibland känns det som den godaste menyn som finns, när väl suget kickat in 🤤

Ja. Lite mindre mysigt att det precis börjat regna här. Jag som hade tänkt gå ut och hälsa på dem igen under denna kväll. Är väl ingen idé nu. Katter avskyr vatten. 
    Jo, katter är inte förtjusta i vatten.
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Längtar) skrev 2025-09-01 21:09:45 följande:

Haft krishantering av barn i två dagar nu. Känslostormar och "tweenies" är..... spännande... även när det handlar om pojkar. Nåja, det löser sig ju till slut, vägen dit är bara krokig ibland. 

Även om jag älskar mina barn så längtar jag till nästa gång de ska till sin pappa eftersom jag då får träffa älsklingen igen. Lite lugn och ro, att bara få vara vuxen och inte behöva parera hela tiden. 

Förstår dig så väl.
  • Anonym (Hm)

Mest mulet och grått men inget regn idag.

• Mayjel
    Anonym (Hm) skrev 2025-09-02 20:16:33 följande:
    😁
    Ta inte åt er, det är tråden han vill förstöra, bara för att jag skriver i den. Har sagt till honom åtskilliga gånger att han kan ringa om det är något han vill säga till mig men vissa typer är bara ute efter att förstöra och göra ner andra människor. Bättre att inte låtsas om dessa hopplösa kufar.
  • Mayjel
    Anonym (Hm) skrev 2025-09-02 20:18:56 följande:
    Jo, katter är inte förtjusta i vatten.
    Och ändå är de så renliga av sig och luktar ofta jättegott, de små sötnosarna. 

Idag har jag druckit kaffe vilket var lite sådär kanske. Inte världens bästa idé med tanke på hur hyper jag blev en stund efteråt. Fick gå runt huset flera gånger i rad och klättrade även längs berget här utanför, i syfte att bli av med överskottsenergin. Men träningen i duschen gick ju lite lättare sen iallafall. 

Har köpt en Clean drink också, inte bra. Har ju inte rört en energidryck sen i julas och då blev det hjärtklappning och panikkänslor till följd efter konsumtion. 
Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag