• Anonym (Lisa)

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt  istället 

• Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
  • Anonym (Hm)
    Mayjel skrev 2025-09-02 21:57:36 följande:
    Ta inte åt er, det är tråden han vill förstöra, bara för att jag skriver i den. Har sagt till honom åtskilliga gånger att han kan ringa om det är något han vill säga till mig men vissa typer är bara ute efter att förstöra och göra ner andra människor. Bättre att inte låtsas om dessa hopplösa kufar.
    Håller med dig, man ska strunta i det.
  • Anonym (Hm)
    Mayjel skrev 2025-09-03 02:21:02 följande:
    Och ändå är de så renliga av sig och luktar ofta jättegott, de små sötnosarna. 

Idag har jag druckit kaffe vilket var lite sådär kanske. Inte världens bästa idé med tanke på hur hyper jag blev en stund efteråt. Fick gå runt huset flera gånger i rad och klättrade även längs berget här utanför, i syfte att bli av med överskottsenergin. Men träningen i duschen gick ju lite lättare sen iallafall. 

Har köpt en Clean drink också, inte bra. Har ju inte rört en energidryck sen i julas och då blev det hjärtklappning och panikkänslor till följd efter konsumtion. 
    Vad jobbigt det måste vara att reagera så kraftigt på kaffe och energidryck.
  • Anonym (Hm)

Kom hem för en stund sen, sitter och varvar ner.

• Mayjel
    Anonym (Hm) skrev 2025-09-03 16:39:03 följande:
    Vad jobbigt det måste vara att reagera så kraftigt på kaffe och energidryck.

Ja, och ändå gör man det. Har ingen energi just nu pga järnbrist och inflammation i vissa muskeldelar. 

Mamma fyller år till helgen och syskonet har inte tid att ta tag i firandet så det hela hänger på mig att ta hand om. Springa runt i affärer och köpa present, beställa och hämta tårta och allt. Vad ska man annars göra om noll energi finns till allt detta?

Drack kallt vaniljkaffe från Lidl förut igen, plus två stora glasskulor från Sommardröm. Energinivån på topp och även rastlösheten. 

Var på Sega Gubben också och köpte en fin chokladbit, fylld med Amarula, en god afrikansk likör tror jag. Får väl gå in och träna nu då, när energin finns till detta.

• Mayjel
    Anonym (Hm) skrev 2025-09-03 16:37:20 följande:
    Håller med dig, man ska strunta i det.
    Gör så, det är inte dig han är arg på så inget personligt antagligen. 
  • Anonym (Tjorven)

Sitter på balkongen och njuter av det fina vädret 😎

• Anonym (Hm)
    Mayjel skrev 2025-09-03 17:38:21 följande:

Ja, och ändå gör man det. Har ingen energi just nu pga järnbrist och inflammation i vissa muskeldelar. 

Mamma fyller år till helgen och syskonet har inte tid att ta tag i firandet så det hela hänger på mig att ta hand om. Springa runt i affärer och köpa present, beställa och hämta tårta och allt. Vad ska man annars göra om noll energi finns till allt detta?

Drack kallt vaniljkaffe från Lidl förut igen, plus två stora glasskulor från Sommardröm. Energinivån på topp och även rastlösheten. 

Var på Sega Gubben också och köpte en fin chokladbit, fylld med Amarula, en god afrikansk likör tror jag. Får väl gå in och träna nu då, när energin finns till detta.

Hoppas att du mår bättre.
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Tjorven) skrev 2025-09-05 16:32:01 följande:

Sitter på balkongen och njuter av det fina vädret 😎

Visst är det härligt med lite sensommar värme😀
  • Anonym (Hm)

Skönt med fredag och fint väder😁

Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag