• Anonym (Lisa)

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt  istället 

• Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
  • Mayjel

Tog en promenad i grannskapet, diskade och gjorde iordning fyllning till de små chokladbitarna. 

Ligger just nu och tittar på en himla många program igen. Serien har ca 35 år på naken men funkar än idag, kanske mest för den ljuva nostalgin.

I dagens avsnitt fick jag det konstaterat ännu en gång hur gräsligt det ser ut med tangatrosor på män. Finns verkligen ingen man i världen som kan bära upp det plagget på ett värdigt sätt, inte ens de män som annars ser bra ut. Men man fick sig ett härligt skratt iallafall 😂 🤭

• Anonym (Hm)
    Mayjel skrev 2025-09-10 21:33:00 följande:
    Ja, smeten ligger i kylen nu och stelnar till senare. Blir mamma lite glad imorgon.

Har du privat att göra egna praliner nån gång? Det blir ganska gott, lite lyxigare än de varianter som finns i butik.
    Nej, det har jag inte provat. Är inte så mycket för bakning och så. Men förstår att det är lite godare och lyxigare👍😀
  • Anonym (Hm)
    Mayjel skrev 2025-09-10 21:42:08 följande:

Tog en promenad i grannskapet, diskade och gjorde iordning fyllning till de små chokladbitarna. 

Ligger just nu och tittar på en himla många program igen. Serien har ca 35 år på naken men funkar än idag, kanske mest för den ljuva nostalgin.

I dagens avsnitt fick jag det konstaterat ännu en gång hur gräsligt det ser ut med tangatrosor på män. Finns verkligen ingen man i världen som kan bära upp det plagget på ett värdigt sätt, inte ens de män som annars ser bra ut. Men man fick sig ett härligt skratt iallafall 😂 🤭

Tangatrosor på män, vilken syn. Inte vackert😀😃
  • Anonym (Hm)

Sitter och tittar ut på regnet, mulet och grått idag.

• Anonym (Tjorven)
    Anonym (Hm) skrev 2025-09-08 17:31:44 följande:
    Dom är jättefina🐈😀
    Dom är jätte fina fast det är en del jobb med att borsta dom????🐈
  • Anonym (Tjorven)
    Anonym (Tjorven) skrev 2025-09-11 17:10:47 följande:
    ???? Skulle ha varit en kam
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Tjorven) skrev 2025-09-11 17:10:47 följande:
    Det förstår jag men det är det nog värt😀
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Tjorven) skrev 2025-09-11 17:12:43 följande:
    ???? Skulle ha varit en kam
    Ibland fungerar det inte.
  • Mayjel
    Anonym (Hm) skrev 2025-09-11 14:18:24 följande:
    Nej, det har jag inte provat. Är inte så mycket för bakning och så. Men förstår att det är lite godare och lyxigare👍😀
    Ingen gottegris då. Tänk om man ändå slapp detta, det jobbiga sötsuget. Hade jag sparat en och annan blemma på ☺️
    Anonym (Hm) skrev 2025-09-11 14:21:10 följande:
    Tangatrosor på män, vilken syn. Inte vackert😀😃
    Haha! Nä, inte ens på min fina lille Per. Men tanken med det klippet var nog i första hand att roa tv-publiken, snarare än att framställa tangatrosor som sexiga. Och detta lyckades de ju med bravur 😄

Idag har jag träffat fysioterapeut och lagt upp ett nytt träningsschema. 

Även stannat till vid en ostbutik och köpt en lagrad Parmesanost, 36 månader gammal. Får hoppas att den smakar lika mycket som sin ålder, så att säga. 
Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag