• Anonym (Lisa)

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt  istället 

• Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Längtar) skrev 2025-09-06 22:24:22 följande:
    Japp, och det blir en fullspäckad helg! Sedan, med att jag ska gå kurs varannan helg typ så kommer det att bli lite pusslande för att ses, så det gäller att passa på när man kan! 

Idag har vi haft mamsen med ena hunden på besök. Barnen frågade om vi inte kan få låna den fyrbenta en helg i månaden nu när de är hemma igen efter en sommar på landet. Det tyckte mamma var en jättebra idé. Förberedelser inför att vi framöver kan skaffa egen hund.
    Ibland så behöver livet pusslande för att fungera.

Mysigt med hund🐕
  • Anonym (Hm)

Promenerat i det fina sensommar vädret 😀

• Anonym (Tjorven)

Jag har köpt en norsk skogkatt idag 🐈

• Anonym (Längtar)

Idag hamnade barnen hos en kompis så jag har roat mig med att städa och fixa, i synnerhet vardagsrummet. Legot som stått på vardagsrumsbordet har fått flytta in till barnens olika rum och bordet har fått hamna där det ska, framför soffan. Dammsugit, rensat bort blad från chilisarna så solen kommer åt och klippt ner andra tomatplantan och slängt jorden i en sopsäck. Första tomatplantan gick till de sälla jaktmarkerna tidigare i veckan. Hösten närmar sig med stormsteg... 

• Anonym (Hm)
    Anonym (Tjorven) skrev 2025-09-07 17:09:33 följande:

Jag har köpt en norsk skogkatt idag 🐈

Dom är jättefina🐈😀
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Längtar) skrev 2025-09-07 19:41:40 följande:

Idag hamnade barnen hos en kompis så jag har roat mig med att städa och fixa, i synnerhet vardagsrummet. Legot som stått på vardagsrumsbordet har fått flytta in till barnens olika rum och bordet har fått hamna där det ska, framför soffan. Dammsugit, rensat bort blad från chilisarna så solen kommer åt och klippt ner andra tomatplantan och slängt jorden i en sopsäck. Första tomatplantan gick till de sälla jaktmarkerna tidigare i veckan. Hösten närmar sig med stormsteg... 

Full fart hos dig😀
  • Anonym (Hm)

Haft fint sensommar väder idag också.

• Mayjel
    Anonym (Hm) skrev 2025-09-07 16:11:58 följande:
    Ett rejält firande i dagarna tre, hoppas att mamma och andra är nöjda😀

Spara energidrycken.

Ja, det var ganska trevligt, all stress undantaget då förstås. Energidrycken är fortfarande i kylen. Får spara den till ett ordentligt träningspass nån gång. 

Idag har jag inte gjort så mycket ännu. Loggade in här och fick se att stalkern Lars är i farten igen. 

Ville bara påpeka att han använder mitt forumsnamn i syfte att göra ner och förtala mig. Bara så ni andra medlemmar vet att det absolut inte är jag som skrivit det rena nonsens han spottat ut sig hittills. Det rör sig bara om baktaleri och trakasserier. 

Tänkte ge mig av till Ica Maxi i Högsbo, en av de största Icabutikerna i stan, och kolla runt lite. Älskar att gå runt i stora matbutiker med ett brett sortiment. De har en avdelning för bageri och konditori i samma storlek som ett riktigt konditori kan man säga. Massor av godsaker att välja mellan.

• Mayjel
    Anonym (Hm) skrev 2025-09-08 17:35:23 följande:

Haft fint sensommar väder idag också.

Samma här och det är trivsamt. Gröna vackra miljöer ännu.
  • Anonym (Lena)
    Mayjel skrev 2025-09-08 17:42:20 följande:

Ja, det var ganska trevligt, all stress undantaget då förstås. Energidrycken är fortfarande i kylen. Får spara den till ett ordentligt träningspass nån gång. 

Idag har jag inte gjort så mycket ännu. Loggade in här och fick se att stalkern Lars är i farten igen. 

Ville bara påpeka att han använder mitt forumsnamn i syfte att göra ner och förtala mig. Bara så ni andra medlemmar vet att det absolut inte är jag som skrivit det rena nonsens han spottat ut sig hittills. Det rör sig bara om baktaleri och trakasserier. 

Tänkte ge mig av till Ica Maxi i Högsbo, en av de största Icabutikerna i stan, och kolla runt lite. Älskar att gå runt i stora matbutiker med ett brett sortiment. De har en avdelning för bageri och konditori i samma storlek som ett riktigt konditori kan man säga. Massor av godsaker att välja mellan.

Du har ju härjat runt som en riktig plåga här under en längre tid så inte konstigt att folk lackar ur på dig😂

en fråga: inte för att vara taskig eller så. Har du autism?
Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag