• Anonym (Lisa)

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt  istället 

• Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
  • Mayjel
    Anonym (Lena) skrev 2025-09-08 17:46:19 följande:
    Du har ju härjat runt som en riktig plåga här under en längre tid så inte konstigt att folk lackar ur på dig😂

en fråga: inte för att vara taskig eller så. Har du autism?

Svaret på din fråga ligger i det inlägg du just citerade - nej, det är inte jag som härjat runt utan ett troll, tillika stalker, som olovligen nyttjar mitt forumsnamn i syfte att förtala mig. 

Det bevisas ytterligare av det faktum att han använder mitt namn inom paranteser och anonymt, vilket inte jag behöver göra då mitt namn är äkta. 

• Meddelande borttaget
  • Mayjel
    Anonym (Lena) skrev 2025-09-08 18:11:25 följande:
    Så det är inte du som spyr galla på alla trådar i sexforumet och kallar vanligt folk som typ är intresserad av en trekant för snuskpellar och äckliga? Eller tror att det är runktrådar.

Nej som sagt. Jag har inte spytt galla över någon utan det rör sig om ett troll som utger sig för att vara jag. 

Finns några trådar längre ner i fältet där du själv kan se att det är en medlem som skriver anonymt där han också  stulit mitt namn, vilket man naturligtvis inte får göra.

• Anonym (Lena)
    Mayjel skrev 2025-09-08 18:18:12 följande:

Nej som sagt. Jag har inte spytt galla över någon utan det rör sig om ett troll som utger sig för att vara jag. 

Finns några trådar längre ner i fältet där du själv kan se att det är en medlem som skriver anonymt där han också  stulit mitt namn, vilket man naturligtvis inte får göra.

Äh sluta ljug nu. Kolla bara hur du håller på och är taskig och förstör andras trådar. Dom vill bara prata om sex och du är där och trakasserar hela tiden. 

Ett av många exempel är denna tråd: https://www.familjeliv.se/forum/thread/83501241-om-ett-par-raggar-pa-dig

du är en elak människa så inte konstigt folk lackar ur på dig. Usch!

• Mayjel
    Anonym (Lena) skrev 2025-09-08 18:28:23 följande:

Äh sluta ljug nu. Kolla bara hur du håller på och är taskig och förstör andras trådar. Dom vill bara prata om sex och du är där och trakasserar hela tiden. 

Ett av många exempel är denna tråd: https://www.familjeliv.se/forum/thread/83501241-om-ett-par-raggar-pa-dig

du är en elak människa så inte konstigt folk lackar ur på dig. Usch!

Jag har inte förstört nånting utan enbart sagt vad jag tycker i en tråd som ställer en fråga till oss kvinnliga medlemmar. Då har man rätt att yttra sin åsikt och trådstartaren kan inte räkna med positivt gensvar enbart.

Och tråden har dessutom blivit nedtummad av ett tiotal personer så jag är uppenbarligen inte ensam i mina åsikter därinne.
  • Anonym (Lena)
    Mayjel skrev 2025-09-08 18:32:08 följande:
    Jag har inte förstört nånting utan enbart sagt vad jag tycker i en tråd som ställer en fråga till oss kvinnliga medlemmar. Då har man rätt att yttra sin åsikt och trådstartaren kan inte räkna med positivt gensvar enbart.

Och tråden har dessutom blivit nedtummad av ett tiotal personer så jag är uppenbarligen inte ensam i mina åsikter därinne.
    Du går in på princip alla sextrådar och förstör. Det är typ ditt kall i livet. Så patetiskt. Och nej du svarar aldrig på vad TS frågar om eller är intresserad av. Du är en elak människa och förtjänar den skitstorm du får då och då så kom inte å gnäll.
  • Mayjel
    Anonym (Lena) skrev 2025-09-08 18:34:58 följande:
    Du går in på princip alla sextrådar och förstör. Det är typ ditt kall i livet. Så patetiskt. Och nej du svarar aldrig på vad TS frågar om eller är intresserad av. Du är en elak människa och förtjänar den skitstorm du får då och då så kom inte å gnäll.
    Nej, det är jag inte, dumt påstående. På ett öppet diskussionsforum så har man rätt att säga sin åsikt i ett ämne och detta kommer vi också att göra. Att man inte alltid får medhåll är något ni får räkna med helt enkelt.
  • Meddelande borttaget
  • Mayjel
    Anonym (Lena) skrev 2025-09-08 18:40:16 följande:
    Alla får räkna med det utom du då som anmäler folk så fort du får mothugg. Du är en satkärring och alla vet om det. Komigen anmäl nu då! 
    Ja, det kommer jag att göra, eftersom du hänger dig åt mobbing och personangrepp just nu.
  • Anonym (Lena)
    Mayjel skrev 2025-09-08 18:41:43 följande:
    Ja, det kommer jag att göra, eftersom du hänger dig åt mobbing och personangrepp just nu.
    Ja, bara du har ju tillåtelse att mobba folk här så självklart ska du göra det! 
Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag