• Anonym (Lisa)

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt  istället 

• Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
  • Anonym (Hm)
    Mayjel skrev 2025-09-11 20:09:50 följande:
    Ingen gottegris då. Tänk om man ändå slapp detta, det jobbiga sötsuget. Hade jag sparat en och annan blemma på ☺️
    Anonym (Hm) skrev 2025-09-11 14:21:10 följande:
    Tangatrosor på män, vilken syn. Inte vackert😀😃
    Haha! Nä, inte ens på min fina lille Per. Men tanken med det klippet var nog i första hand att roa tv-publiken, snarare än att framställa tangatrosor som sexiga. Och detta lyckades de ju med bravur 😄

Idag har jag träffat fysioterapeut och lagt upp ett nytt träningsschema. 

Även stannat till vid en ostbutik och köpt en lagrad Parmesanost, 36 månader gammal. Får hoppas att den smakar lika mycket som sin ålder, så att säga. 
    Ingen gottegris men ibland kan det vara gott med en lite nit choklad efter maten😊

Hoppas att det är ett bra träningsschema👍

Parmesan är gott, hoppas att det smakar bra😀
  • Mayjel
    Anonym (Hm) skrev 2025-09-12 16:09:01 följande:
    Ingen gottegris men ibland kan det vara gott med en lite nit choklad efter maten😊

Hoppas att det är ett bra träningsschema👍

Parmesan är gott, hoppas att det smakar bra😀
    Ja, en bit choklad sätter lite piff på vardagen ibland. Plus att den har uppiggande ämnen i sig och detta gillar vi.

Jodå, helt okej schema. Träning är ganska trist men samtidigt nödvändigt, särskilt ju högre upp man är till åldern.

Tack! Väldigt god och lite knäckig smak på denna ost. Hade gärna hittat en ännu äldre variant, typ 10 år gammal, men det finns nog inte, inte här i min stad åtminstone. 

Handlat lite fredagsgott idag men annars inget särskilt. Lugn dag med skönt väder. 
  • Anonym (Hm)
    Mayjel skrev 2025-09-12 19:46:27 följande:
    Ja, en bit choklad sätter lite piff på vardagen ibland. Plus att den har uppiggande ämnen i sig och detta gillar vi.

Jodå, helt okej schema. Träning är ganska trist men samtidigt nödvändigt, särskilt ju högre upp man är till åldern.

Tack! Väldigt god och lite knäckig smak på denna ost. Hade gärna hittat en ännu äldre variant, typ 10 år gammal, men det finns nog inte, inte här i min stad åtminstone. 

Handlat lite fredagsgott idag men annars inget särskilt. Lugn dag med skönt väder. 
    Ja, en bit choklad piffar upp och rundar av en middag ibland.

Ja, träning är bra, gillar att promenera.
  • Anonym (Hm)

En lugn söndag med varierande väder.

• Anonym (Längtar)

Ligger i badkaret. Älsklingen åkte hem för några timmar sedan, barnen har inte kommit hem än. Haft en mysig helg men tiden går alltid alldeles för fort. Nu dröjer det minsta 6, kanske 8v, till vi ses igen. Min helgkurs ställer till det lite men även om det är jobbigt så är kursen värd det. Nästa långa uppehåll blir ju jullovet sen. Då jag har barnen och han sen åker iväg med sina när mina åker till sin pappa så blir det som det blir. 

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Längtar) skrev 2025-09-14 17:07:21 följande:

Ligger i badkaret. Älsklingen åkte hem för några timmar sedan, barnen har inte kommit hem än. Haft en mysig helg men tiden går alltid alldeles för fort. Nu dröjer det minsta 6, kanske 8v, till vi ses igen. Min helgkurs ställer till det lite men även om det är jobbigt så är kursen värd det. Nästa långa uppehåll blir ju jullovet sen. Då jag har barnen och han sen åker iväg med sina när mina åker till sin pappa så blir det som det blir. 

Man får ta tillvara på det stunder man kan få. Låter som en härlig helg.
  • Mayjel
    Anonym (Hm) skrev 2025-09-14 15:26:48 följande:
    Ja, en bit choklad piffar upp och rundar av en middag ibland.

Ja, träning är bra, gillar att promenera.
    Promenera är trevligt, särskilt med lite sällskap vid sin sida och i ett vackert naturområde. Sånt piggar upp ögonen även om hösten.

Ja, och även innan. Choklad funkar bra som aptitretare. Min favorit är Callebaut-choklad. Det är den sorten som många konditorier använder i sina bakverk. 
Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag