Väntarpå4an skrev 2024-12-20 19:05:46 följande:
Okej då förstår jag 😊 jag kanske kan testa och ringa så får man se vad de säger. Skadar ju inte att prova.
Nä det är ju inget som man kan skada sig med direkt, så tycker minsann dem kan skriva ut de!
Själv ligger man nu på sjukhus, fick inte missfall i helgen och HCG-blodprovet visade igår att det t.o.m. att gått upp 8 enheter sen förra fredagen. Imorse började jag får rejäla smärtor, strålade mot rumpan och upp i revbenen på hela högra sidan av magen. Började blöda med, fick akuttid kl 11, var inne på operation en stund efter 13 och nu saknar jag en äggledare på höger sida💔 men försöker hålla hoppet uppe, min kompis har fått två barn trots bara en äggledare. ♥️
Ta hand om er alla! å fortsätt lyssna på era kroppar, folk tycker man är tokig som håller koll på temp, puls och annat, men jag har länge anat att det vart ett utomkveds. Hade jag fått cellgifter i fredags när dem inte hittade något på VUL, hade detta nog inte hänt.. men samtidigt hade jag fått cellgifter hade vi fått pausa i 6 månader, nu kan vi börja försöka igen om typ 4 månader.
God jul och lycka till alla baby-makers♥️ hoppas ni får ert plus denna cykeln♥️