AngieF skrev 2024-12-22 09:27:13 följande:
Har bara fått utslag på ÄL stickorna (typ nedåtgående kurva) och rund tom ring på CB advanced, så var jätteorolig att kroppen inte är återställd sen mitt MA i slutet av oktober. Men så idag kom äntligen den blinkande gubben! Ska köra stickor senare idag för att se om de också ökat något än. Kan vara att ägglossningen blir lite senare än julafton så vi kör på varannan dag en bit in i nästa vecka.
Vi kör heminsemination då min man tycker pressen blir för stor runt ägglossning och kan inte komma alls då. Tycker det funkar super för oss. Han kilar in på toaletten och göra sin grej sen sprutar jag in det och ligger och vilar i sängen ca 30 min. Enklare att få till många dagar samt att slippa frustrationen i oss båda när det inte funkar att ligga.
Så skönt att den blinkande gubben kom 😊 jag har haft blinkande i 4 dagar nu. Jag hoppas att den är fast idag.
Vi har iaf kört på varannan dag och fortsätter nog med det några dagar till minst.
Blev nyfiken på heminsemination, vad är "verktyg" använder man för det? Vad bra att ni hittat ett sätt som fungerar för er. Jag tror många män kan känna så arr de måste leverera och att det då tar stopp. Inte konstigt heller för den delen