Hej alla och god fortsättning! 😊
Jag hamnade igår av en slump i den här tråden och efter att ha läst några inlägg så tänkte jag också hoppa in. Lite kort om mig då, jag är 31 och har en son på tre år tillsammans med min sambo. I början av året blev jag gravid, men som slutade med MA som upptäcktes på KUB i vecka 13. Jag blev ganska sargad av den upplevelsen och kände att jag ville vänta innan jag kände mig redo igen. Plussade därefter i slutet av juli, veckorna passerade och KUB såg fint ut. I vecka 19, i november, gick mitt vatten och på ultraljud kunde man inte se något hjärtslag, vår bebis hade dött några veckor tidigare, alltså ännu ett MA väldigt sent.
Jag tror inte jag behöver beskriva hur dåligt jag mått efter det här. Enda sen den hände har jag inte kunnat tänka på mycket annat än en bebis, och jag känner mig redo att gå vidare med bebisverkstaden.
Min kropp verkar vara återställd. Jag fick min första mens den 12e december och inväntar min första ägglossning som bör vara nu under jul om cykeln är återställd. Tar ägglossningstester som varit negativa tidigare dagar, men n under kvällen kunde jag se ett bra mycket starkare streck, så förhoppningsvis är ägglossningen på g ☺️