Anonym (Anknytning) skrev 2024-12-15 19:40:52 följande:
Förmodligen inte eftersom du har bestämt dig för att alla män är skit trots att det finns massor av män som är helt fantastiska människor inklusive mig själv och de flesta av mina manliga vänner.
Det är en rätt liten mängd män som ens har en möjlighet att ligga runt och vara ständigt otrogna. De flesta män är mer eller mindre osynliga i bemärkelsen att vara en potentiell sexuell partner för de flesta kvinnor. Men det är klart att många i den lilla klick män som är väldigt eftertraktade bland kvinnor i allmänhet förmodligen gärna nyttjar det faktumet för att ligga med så många som möjligt och kanske inte är ärliga mot alla kvinnor de träffar.
Men om vi ska ge det hela en chans och försöka hjälpa dig behöver vi mer information om de män du träffar.
Hur många män rör det sig om och över vilken tidsperiod (hur gammal är du förresten?)? Hur brukar du träffa dem (online eller irl)? Är det män som du tror att de flest kvinnor tycker är attraktiva (utseendemässigt och hur deras personlighet framstår från början)? Vad är det som gjort att du blivit attraherad de männen och vad attraheras du generellt av? Finns fler saker som jag vill veta, men vi börjar med det där.
Jag har verkligen inte bestämt för det för då hade jag inte fortsatt jobba med detta och fråga här. det är bara min samlade information hittills.
det är från 20 års ålder till idag 40 år. Många online vissa i verkligheten tidigare. Slutade online då jag insåg att många var narcissister. varför jag va online är för att jag under en period inte gick ut. Men har i andra perioder vart ute och i sociala sammanhang . Träffat någrsa på krogen. Och några i skola och jobbsammanhang.
i perioder har jag inte dejtat alls för att läka och samla kraft både för mig själv och för en ny partner .. alltså i flera år inte bara 2 månader. I andra perioder har jag dejtat mycket.. eller inte otroligt mycket men ändå mycket i jämförelse..
ibland har jag inte dejtat utan blivit vän med någon först och sedan har det blivit vi.
jag har dejtat båd e populära och opipilära män. Både snygga, medel och någon som inte varit lika attraktiv. Män med hår och utan. Gått utanför det jag helst vill ha men har också testat att värdera mig själv och gå Efter någon jag vill ha. Har dejtat upp till 11 år äldre och 6 år yngre. Både högavlönade och arbetslösa och sjuka. både Män med barn och utan barn. I min ålder och äldre är det ju många som har barn i dagsläget då jag föredrar en utan barn men har dejtat flera män med barn. Jag har inte vart girig utan låtit de ha sin tid tillsammans och inte setts de veckorna de har barn om de inte vart redo för det så att säga då har jag träffat barnen. Även att de behöver viss tid till sig själva även när de inte har barn. Jag e van att va rätt självgående men det betyder i bre att jag vill det utan jag vill också synas och finnas och i fåtal fall ring om något är akut. Brukar undvika det men vill se om de iallafall lågt. Gång skulle.ställa upp om man är i akut behov av sin partner.
kan du utläsa något av detta har du några förslag. Så ska jag såga om jag testat det eller inte.