• Anonym (Karin)

Utnyttjad

Vad ska Man göra när man bara blir utnyttjad av män man träffar hela tiden? Jag antar att ni tänker skriva men var singel då? och det har jag vart väldigt mkt och tänker nästan samma men jag e väldigt trött på att va ensam hela tiden gå på alla släktgrejjer ensam i 10 års tid. Ska jag behöva va ensam bara för att män e utnyttjande?? Vad ska man göra? Tror vi måste ändra detta samhället och hålla männen till svars. 

• Svar på tråden Utnyttjad
  • Anonym (Karin)

Gillar att få tips men måste tänka på säkerheten såklart Först.? Och även du då du inte vet vem jag är. 

• Anonym (M)

Håll dig borta från män då, om de inte är vad du önskar. Enkelt. 

• Anonym (Karin)
    Anonym (M) skrev 2024-12-15 20:12:27 följande:

Håll dig borta från män då, om de inte är vad du önskar. Enkelt. 

Jag har redan förklarat du kan scrolla tillbaka och läsa. 
  • Anonym (Karin)

Jag önskar visst en schysst och trogen man. Varför säger du så?? 

• Anonym (Karin)

Något har jag ju missat i mina sätt och analyser enligt typ alla här så då försöker jag / vi lista ut vad jag missat. Det är inte så att jag önskar vad jag har sett tvärtom önskar jag att det inte vore såhär ock de flesta säger att det inte är så då försöker jag luska ut vad jag tydligen missat som är väldig uppenbart för alla andra. 

om du inte orkar scrolla så berättade jag sttt jag inte önskar vara ensam. Jag kan det men vill såklart inte det. vill också se att välden inte är såhär och det fina alla andra ser. svaret är inte enkelt då hade jag inte skrivit en uppsatts om ämnet ikväll. 

• Anonym (M)
    Anonym (Karin) skrev 2024-12-15 20:16:21 följande:
    Jag har redan förklarat du kan scrolla tillbaka och läsa. 
    Jag har inte frågat något så jag behöver ingen förklaring.
  • Anonym (Karin)
    Anonym (M) skrev 2024-12-15 20:24:50 följande:
    Jag har inte frågat något så jag behöver ingen förklaring.
    Du skrev att hålla mig borta om män inte är vad jag önskar. Då säger jag jo jag önskar en man. du påstod något som var fel. 
  • Anonym (Karin)

Och både hänvisadee till tidigare text och förklarade ytterligare en gång . Konstigt att påstå något som de finns 4 sidors text på att det inte förhåller sig så. Dock om du skrivit att jag inte vill ha en otrogen man så skulle du  ha rätt men så stod det inte. 

• Anonym (Man2)
    Anonym (Karin) skrev 2024-12-15 18:38:21 följande:

Och alla som skriver att man ska kolla under sina egna skor, gå i terapi och göra självreflektion och shadow work etc jag har spenderat ungefär all min vakna tid till det de senaste 15 åren. jag tycker verkligen som er att man ska göra självreflektion. Tror ingen hunnit självreflektera och analysera så mycket som jag. Jag har källor på det vänner som lyssnat på mig många timmar om mina analyser. Frågan är om världen är redo att inse hur män är ??? Men såklart alltid enklare att skylla på en ensam utsatt kvinna än att själva självreflektera om orättvisorna och hur de flesta män är. som sagt aldrig sagt att det är alla män men de flesta och igen visa mig gärna den mannen som inte är det jag är extremt öppen för en fin och bra man!!!
    jah gör även gärna sånt sanningstest på era män och ni som män som svarat. Och du som inte är en otrogen skit du behöver inte ta åt dig för du är fin!!! Och om du är singel så får du gärna höra av dig. kram till er alla icke otrogna skitstövlar, och inte bara otroget utan ni som också respekterar och kvinnor och barn och inte försvinner i stora shok så kvinnan får ta hand om ekonomin barn och allt utan de som samarbetar! Verkligen kram till er då!!!

Finns massor av bra och ärliga män med bra kvinnosyn. Det dom (vi) har gemensamt är att vi också vill ha en bra kvinna med en fin manssyn. Kan du tänka dig att vara tillsammans med en trogen man om han tycker dom flesta kvinnor är skit?
  • Anonym (Karin)

Ja alltså de är ju inte skit på alla sätt men han får väl tycka att om alla kvinnor e otrogna så är att va otrogen en skitdålig handling. Det får han ju tycka om det är
    det han varit med om. Tycker synd om honom som vart med om så många dåliga kvinnor i så fall. 

ja jag kan va ihop med honom trotts detta hade hänt honom. 
    alltså om han passar mig förövrigt. att inte vara otrogen eller ljuga grovt är inte det enda kriteriet man vill ju ha någon som också där Vi passar varann och kan samarbeta tex. 

han försöker väl leta efter den som inte är skit då som jag gör.. försöker hitta någon som är bra. 

Svar på tråden Utnyttjad