Anonym (Tjoho) skrev 2024-12-16 15:52:25 följande:
Jag undrar ju över din barndom så klart?
Hade du det tryggt med förälder/föröldrar? En trygghet som handlar om att du blir bekräftad när du uttrycker dina behov och känslor? Eller var du den som fick trösta en förälder, ta emot onödigt mycket kritik, dubbla budskap i fråga om kärlek?
Anonym (Tjoho) skrev 2024-12-16 15:56:13 följande:
Undrar också över om du ser likheter i hur du och männen haft det i början av relationen/ dejtandet? Vem har tagit initiativ, har det varit intensivt eller tvärt emot för glest mellan gångerna?
Finns det likheter även om männen till synes är olika?
Tack tjoho!
Jag hade en jättebra barndom! De tröstade mig och inte mycket kritik alls kanske mer lära i så fall konstruktiv kritik.
ibland jag och ibland dem som tagit initiativ. Mellan gångerna att höras eller ses? Hörts relativt intensivt precis i början nån gång per dag sen kanske en två gånger i veckan. Såklart olika med olika män. Även olika i hur ofta man setts beror på när i tiden var man gjorde och bodde då och hur mycket tid man har att ses men oftast lite lagom sådär det är i början 1-2 ggr i veckan oftast i början.
några har vart lite lika varann som jag skrev speciellt 2 killar va på liknande sätt. De flesta har vart rätt olika varann.
några va också lika i och med långt förhållande där man var rebound men det har jag också skrivit om.
några mer extroverta och några mer introverta.
det som är lika är att många vill skriva god morgon på SMS. de flesta vill inte höras när som helst utan när de gjort alla måsten och landat på soffan på kvällen.
vissa är snackiga men många är dåliga på att ta initiativ och hitta på saker, där e nog jag bättre.
jag brukar lära känna personen och inte hålla på med intervjuer men det kanske Vore bra att ta det direkt målsättning etc??