• Anonym (Karin)

Utnyttjad

Vad ska Man göra när man bara blir utnyttjad av män man träffar hela tiden? Jag antar att ni tänker skriva men var singel då? och det har jag vart väldigt mkt och tänker nästan samma men jag e väldigt trött på att va ensam hela tiden gå på alla släktgrejjer ensam i 10 års tid. Ska jag behöva va ensam bara för att män e utnyttjande?? Vad ska man göra? Tror vi måste ändra detta samhället och hålla männen till svars. 

• Svar på tråden Utnyttjad
  • Anonym (Karin)

Vet inte varför det stod i möte jag e inte in möte. Prova igen. Tror inte jag kan skriva till dig anonymt . 

• Anonym (Karin)

Kan vi fixa detta imorrn istället?? Det blev lite mkt på en gång nu om det är ok? 

• Martins07
    Anonym (Karin) skrev 2024-12-16 21:36:24 följande:

Kan vi fixa detta imorrn istället?? Det blev lite mkt på en gång nu om det är ok? 

Ja det går bra. Funkar kl 10 för dig? 
  • Martins07
    Anonym (Karin) skrev 2024-12-16 21:36:24 följande:

Varför du vill inte skriva på mejlet?  Alla läser meddelanden så där. 
  • Anonym (Karin)

När Martins satt i möte fick han ingen tumme ner men sen när jag satt i möte fick jag en tumme ner? tråkigt att man alltid ska va på kvinnan.

• Anonym (Karin)
    Martins07 skrev 2024-12-16 21:59:30 följande:
    Ja det går bra. Funkar kl 10 för dig? 
    Ja kl 10 går bra. Jag skrev att man inte kan skriva anonymt där därför. Jag skickar en länk imorrn eller kan du göra det om min inte funkar. Vi ses och hörs! 
  • AndreaBD

Har inte läst resten av tråden nu. Men i din situation är det som du behöver just människokännedom. Du måste lära dig hur man känner igen fel sorts män. Man kan lära sig detta. Därför är det viktigt att utvärdera vad som har hänt. Fanns det tecken på att något var fel? Det fanns det säkert. Och då lär man sig mer om vad man ska lägga märke till, vilka människor man ska undvika. 

Det är nog inte specifikt män som är problemet. Det är de bara för dig för att du är en hetrosexuell kvinna, och du missar red flags och går på fel män. Kolla också lite info om vad man ska akta sig för, det finns sidor på nätet, listor med red flags och liknande. 

• Anonym (Tjoho)
    AndreaBD skrev 2024-12-16 22:49:32 följande:

Har inte läst resten av tråden nu. Men i din situation är det som du behöver just människokännedom. Du måste lära dig hur man känner igen fel sorts män. Man kan lära sig detta. Därför är det viktigt att utvärdera vad som har hänt. Fanns det tecken på att något var fel? Det fanns det säkert. Och då lär man sig mer om vad man ska lägga märke till, vilka människor man ska undvika. 

Det är nog inte specifikt män som är problemet. Det är de bara för dig för att du är en hetrosexuell kvinna, och du missar red flags och går på fel män. Kolla också lite info om vad man ska akta sig för, det finns sidor på nätet, listor med red flags och liknande. 

Hon har diskuterat det. Men tror många gånger det även handlar om att bejaka sig själv och sina egna signaler man sänder ut.
  • Martins07
    Anonym (Karin) skrev 2024-12-16 22:41:39 följande:
    Ja kl 10 går bra. Jag skrev att man inte kan skriva anonymt där därför. Jag skickar en länk imorrn eller kan du göra det om min inte funkar. Vi ses och hörs! 
    Du kan skriva till
    tex_doc[at]yahoo[dot]fr 
Svar på tråden Utnyttjad