Brukar man må särhär dåligt ?
Hej.
Behöver skriva av mig om hur jag känner och om det är normalt, mår jätte dåligt och har dåligt samvete...
Separerade i somras, vi har 2 barn och båda ville stanna när hon flyttade. Dom är hos henne varannan helg. Jag hat klart varit glad över att dom ville bo hos mig och har kämpat med att få vardagen att gå ihop. Vi trivs ihop bra och till en viss del känns det mera som en familj utan henne.
Vi kommer till nyår, barnen fick välja hos vem dom ville vara och dom ville va hos mig. Tyvärr fick jag reda på att hon skulle iväg och fira och vart lidande för det, haft en smärta i bröstet hela dagen, kväll och natten. Till viss del kan jag förstå att svartsjuka ligger i botten då jag fortfarande tycker om henne för mycket. Men samtidigt kunde jag inte släppa tanken på hur orättvist det är att jag blir Staffan för att jag är den bättre föräldern. Att friheten ges till den som inte åker på ansvaret för att ta hand om barnen och straffet av ett förlorat egen liv ges till den som tar ansvar över barnen. Hatat att känna så men kombinationen av båda dom sakerna gjorde gårdagen till en av mitt livs jobbigaste dagar...
Vill inte känna såhär, men gör det...