• Anonym (Vrf)

Känner mig ledsen

Min pojkvän har ignorerat mitt meddelande sedan i fredags... och jag vet inte längre vad jag ska göra. Det enda han sagt är att han inte vill prata. Varför inte bara säga att det är slut? OM han nu vill det, istället ignorerar han mig...

• Svar på tråden Känner mig ledsen
  • Eurydike

Jag tycker du kan vara tyst ett tag. Kan han så kan du. Känn efter hur det känns. Saknar du honom? Blir hans bra eller dåliga sidor mer framträdande? Tänk hur lugnt och skönt du kan ha det om du bara får samla tankarna i lugn och ro. Ibland ger distans nya perspektiv på saker och ting.

• Anonym (Vrf)
    Eurydike skrev 2025-01-07 18:11:55 följande:

Jag tycker du kan vara tyst ett tag. Kan han så kan du. Känn efter hur det känns. Saknar du honom? Blir hans bra eller dåliga sidor mer framträdande? Tänk hur lugnt och skönt du kan ha det om du bara får samla tankarna i lugn och ro. Ibland ger distans nya perspektiv på saker och ting.

Jag saknar honom ja... och denna tystnad har börjat plåga mig nu. Tänkte 1-2 dagar okej men nu börjar det bli jobbigt. Inne på dag 4 nu.
  • Anonym (F)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-07 18:42:02 följande:
    Jag saknar honom ja... och denna tystnad har börjat plåga mig nu. Tänkte 1-2 dagar okej men nu börjar det bli jobbigt. Inne på dag 4 nu.
    Inse att han behandlar dig illa. Och att det till och med kanske är slut.
  • Anonym (Maja)

Jag orkar inte ens bli besviken mera.Så skönt att man inte tillåter sig själv att bli detta pga av en snoppbärare.

• Mkay
    När ska du ringa/skriva till honom TS? Sluta låta honom plåga dig på detta sättet
  • Anonym (Zorro)
    När svarade han senast?
  • Anonym (Hmmm ...., ,)

På vilket sätt sårade han dig? Tycker han själv att det han sagt inte var sårande utan han kanske inte menade så som du tog emot hans ord? Att det blev ett missförstånd som han inte klarade av att förklara mer än han redan försökt. Om du förstår hur jag menar?
    För det kan jag tänka mig vara en förklaring till hans ord "vill inte prata mer". Typ att du ändå inte förstår eller bara missförstår? 
    Jag vet såklart ingenting utan bara funderar lite på varför han beter sig såhär mot sin flickvän. Elakt och konstigt och jag förstår att du är ledsen ts.

• Anonym (Vrf)
    Anonym (Zorro) skrev 2025-01-07 19:21:29 följande:
    När svarade han senast?
    Han skrev att han inte vill prata att hans känslor är viktiga och jag svarade på det i fredags, lät det dock gå 2 dagar då jag respekterade att han just då inte vill prata. Men nu har det gått 4 dagar sedan han läst mitt meddelande men inte svarat.
  • Anonym (Vrf)
    Anonym (Hmmm ...., ,) skrev 2025-01-07 19:32:40 följande:

På vilket sätt sårade han dig? Tycker han själv att det han sagt inte var sårande utan han kanske inte menade så som du tog emot hans ord? Att det blev ett missförstånd som han inte klarade av att förklara mer än han redan försökt. Om du förstår hur jag menar?
    För det kan jag tänka mig vara en förklaring till hans ord "vill inte prata mer". Typ att du ändå inte förstår eller bara missförstår? 
    Jag vet såklart ingenting utan bara funderar lite på varför han beter sig såhär mot sin flickvän. Elakt och konstigt och jag förstår att du är ledsen ts.

Kan vara så att han inte menade det men det sade han aldrig. Man reder väl i så fall ut ? Vilket han inte var villig att göra.
  • Anonym (F)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-07 20:01:29 följande:
    Kan vara så att han inte menade det men det sade han aldrig. Man reder väl i så fall ut ? Vilket han inte var villig att göra.
    Men exakt vad gjorde/sa han som sårade dig så mycket? Hur reagerade du på det han gjorde/sa?
Svar på tråden Känner mig ledsen