• Anonym (Vrf)

Känner mig ledsen

Min pojkvän har ignorerat mitt meddelande sedan i fredags... och jag vet inte längre vad jag ska göra. Det enda han sagt är att han inte vill prata. Varför inte bara säga att det är slut? OM han nu vill det, istället ignorerar han mig...

• Svar på tråden Känner mig ledsen
  • Anonym (Vrf)
    Lynx123 skrev 2025-01-08 09:10:22 följande:
    Att han spelar. Att han försöker verka som att det är DIN reaktion som gjort honom upprörd och att det är DITT fel att det blev så här. Han vill inte ta ansvar för sitt eget agerande. Han vågar inte göra slut som.en vuxen människa.
    Jag förstår vad du menar. Har ett tag sagt till honom att hans handlingar inte varit de bästa senaste tiden och han har hela tiden sagt att jag har konstiga tankar? Fast det är han som gav mig de. Han frågade även vad jag vill, svarade med att jag vill ha sanningen och han säger då "ok prata inte med mig".
  • Anonym (Hupsu)

Skulle tro att vi träffar samma man TS. Exakt samma mönster år efter år. Det är ett aggressivt beteende. Jag är i samma sits och insett att killen i mitt fall är såväl sjukligt manipulativ, svartsjuk och inte så snäll som han försöker låtsas vara. Har blockerat honom långa perioder i streck. Nu är han likadan igen. Alltså han svarar på tilltal och sådär i rimlig tid men vägrar prata ut om nånting och ger noll bekräftelse. Vet att han iofs går genom nåt mindre roligt som men det har runnit för mycket vatten under broarna och försvarar inte hans manipulativa beteende. Han kan heller inte prata om saker han konfronteras med. Att han säger jag älskar dig i ditt fall för du kanske vet hur långt in det sitter för honom gör det förstås väldigt speciellt men i mitt fall tänkte jag när jag fick dra ur honom det att wow och hur har det visat sig i handling när vi ligger eller vadå. Han åker på block för min del igen och jag har ledsnat denna gång och tänker inte prata med honom för Det Går Inte, inse det.  

• Anonym (Hmmm ...., ,)
    Lynx123 skrev 2025-01-08 09:10:22 följande:
    Att han spelar. Att han försöker verka som att det är DIN reaktion som gjort honom upprörd och att det är DITT fel att det blev så här. Han vill inte ta ansvar för sitt eget agerande. Han vågar inte göra slut som.en vuxen människa.
    Nu när jag läste dina ord kan jag nästan garantera att du har helt rätt!

Han har träffat nån annan och vill bli av med ts men på ett sätt så att hon ska tro att hon gjort nåt fel eftersom han inte vill prata.

Han vill inte prata (vågar/orkar inte) utan vill bara att hon ska hålla sig undan så han kan satsa på sin nya.

Fegt och omoget- men precis så tror jag också!
  • Anonym (Hupsu)
    Anonym (Hmmm ...., ,) skrev 2025-01-08 10:32:57 följande:
    Nu när jag läste dina ord kan jag nästan garantera att du har helt rätt!

Han har träffat nån annan och vill bli av med ts men på ett sätt så att hon ska tro att hon gjort nåt fel eftersom han inte vill prata.

Han vill inte prata (vågar/orkar inte) utan vill bara att hon ska hålla sig undan så han kan satsa på sin nya.

Fegt och omoget- men precis så tror jag också!
    Exakt, självklart har han en annan. 
  • Anonym (Vrf)

Skrev till honom. Han skrev massa saker som inte stämmer, han kallade mig toxic och vill straffa mig genom sex. Kan tilläggas att vi inte haft sex än. Mår sjukt dåligt.

• Anonym (Hmmm ...., ,)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-08 13:22:44 följande:

Skrev till honom. Han skrev massa saker som inte stämmer, han kallade mig toxic och vill straffa mig genom sex. Kan tilläggas att vi inte haft sex än. Mår sjukt dåligt.

Får verkligen hoppas att du gjorde slut och lämnar den "relationen" nu?!
  • Anonym (Vrf)
    Anonym (Hmmm ...., ,) skrev 2025-01-08 13:24:19 följande:
    Får verkligen hoppas att du gjorde slut och lämnar den "relationen" nu?!
    Kan någon förklara hur han blivit en helt annan människa? Och varför han vill straffa mig för något jag inte gjort eller jo för jag reagerade på hans vidriga kommentarer.
  • Anonym (Hmmm ...., ,)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-08 13:27:46 följande:
    Kan någon förklara hur han blivit en helt annan människa? Och varför han vill straffa mig för något jag inte gjort eller jo för jag reagerade på hans vidriga kommentarer.
    För att han har blivit kär i nån annan och du är bara i vägen i hans ögon nu. Tyvärr så tror jag verkligen att det är vad som har förändrat honom och det ni hade.

Han vill nog helst att du håller dig borta och därför är han elak. Tönt! (sorry, men liknande har hänt mig)
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-08 13:27:46 följande:
    Kan vara så att masken föll av, att det är den han var egentligen. Kassa människor klarar att låtsas ett tag men inte hur länge som helst.

Du får se det som att det är bra att han visade sitt rätta ansikte nu och inte om några år. Bara att slänga i soptunnan där han hör hemma så är du nu fri att gå vidare lite tilltufsad men utan skräp i ditt liv.
  • Anonym (Vrf)
    Anonym (Hmmm ...., ,) skrev 2025-01-08 13:32:39 följande:
    För att han har blivit kär i nån annan och du är bara i vägen i hans ögon nu. Tyvärr så tror jag verkligen att det är vad som har förändrat honom och det ni hade.

Han vill nog helst att du håller dig borta och därför är han elak. Tönt! (sorry, men liknande har hänt mig)
    Varför vill han då ses?
Svar på tråden Känner mig ledsen