• Anonym (Vrf)

Känner mig ledsen

Min pojkvän har ignorerat mitt meddelande sedan i fredags... och jag vet inte längre vad jag ska göra. Det enda han sagt är att han inte vill prata. Varför inte bara säga att det är slut? OM han nu vill det, istället ignorerar han mig...

• Svar på tråden Känner mig ledsen
  • Anonym (Vrf)
    Anonym (Mia) skrev 2025-01-07 11:36:55 följande:
    Lägg av med provokationerna, det tillför inget till tråden. Att ha känslor som alla normala människor har inget att göra med att vara en dörrmatta. Att reflektera som ts gör är sunt, det är så man får en klarare bild av vad som sker och man lär sig.
    Tack för förståelsen.
  • molly50
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-07 07:54:25 följande:
    Det är jag verkligen inte. Killar innan honom har jag lämnat så fort jag upptäckt något. Poängen med den här är att när vi väl ses är det bra. 
    Men spelar det någon roll att det 'r bra när ni väl ses,om du vet att det kommer att bli samma visa igen nästa gång han gör något som sårar dig?
    För det kommer att bli fler gånger,om han har visat det redan nu,efter bara 5 månader. Tro mig.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-07 11:50:09 följande:
    Tack för förståelsen.
    Det är givet att man behöver tänka igenom situationer på ett klarsynt sätt :)

Jag tänker på steget härnäst. Om han hör av sig och har en bra förklaring så hade jag i ditt ställe förklarat vad tystnad gör med dig och att gör han det igen så kommer relationen inte att funka för dig. Om det nu skulle vara så du känner, annars kan du ju lika gärna dumpa nu. En till chans kan man ge beroende på vad det gäller, men då kommer du att veta vem han är om han gör det igen.
  • Meddelande borttaget
  • Lynx123
    Anonym (Hmm) skrev 2025-01-07 16:42:14 följande:

O varför är killen den som är dum enligt alla (verkar det som i den här tråden) ?

Kanske han inte känner för att prata då ts kanske inte har förstått eller tagit till sig om vad de nu bråkade om eller bett om förlåt på riktigt. 

Varför måste han vara en skitstövel bara för att han inte vill prata på några dagar? 

Vi vet inte vad som hänt ? Ts kanske har varit otrogen, men man får väl anta enligt familjelivs retorik att det fortfarande är ts kille som är problemet för alla tjejer / kvinnor är små änglar som aldrig skiter. 

Nej vi vet inte vad som hänt annat än vad ts berättat, inklusive att han sagt sårande saker till henne. Vi svarar alltså på det hon skriver och ingen annan. Och enligt det har han betett sig som ett as. Det är inget som betyder att kvinnor är änglar...intressant att du läser in det så.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Vrf)
    Anonym (Hmm) skrev 2025-01-07 17:33:05 följande:
    Ok. Men nu är det såhär att man är 2 stycken i ett bråk. Ts har garanterat inte varit guds bästa barn heller. Men det erkänner hon inte ( alltså vad hon har sagt och gjort) utan förutsätter virka på sin offer kofta och då får hon 100% stöttning via den här tråden på det också! 

Det är ju sinnessjukt! 

Hur kan ni ens sitta och avgöra och säga att någon helt okänd är ett as som ni inte ens har fått hans utsago ifrån? 

Ni alla som har svarat i den här tråden stöttande för ts är ju helt ifrån vettet. Klarar ni inte tänka utanför och runtomkring utan endast går på vad en stackars liten fjolla och förmodligen lögnare också sitter och hittar på saker eller endast utmålar den andre som en FAN utan att delge sina egna brister och fel i samband med det ? 

Fy fan va äckliga människor är alltså. Hoppas Ryssland droppar 2 atombomber i det här jävla landet snart! För ett mera idiotiskt folk är svårt att finna! 
    Men snälla tyst. Jag har inte varit otrogen. Han sade sårande saker och jag reagerade och nu är det tyst från hans sida. Skäms på dig att gå på en människa som redan är sårad. Har varit lojal mot denna man och när jag tar upp hur han sårar mig då är jag den "dåliga" ?
  • Anonym (Zorro)
    Ok. Men nu är det såhär att man är 2 stycken i ett bråk. Ts har garanterat inte varit guds bästa barn heller. Men det erkänner hon inte ( alltså vad hon har sagt och gjort) utan förutsätter virka på sin offer kofta och då får hon 100% stöttning via den här tråden på det också! 

Det är ju sinnessjukt! 

Hur kan ni ens sitta och avgöra och säga att någon helt okänd är ett as som ni inte ens har fått hans utsago ifrån? 

Ni alla som har svarat i den här tråden stöttande för ts är ju helt ifrån vettet. Klarar ni inte tänka utanför och runtomkring utan endast går på vad en stackars liten fjolla och förmodligen lögnare också sitter och hittar på saker eller endast utmålar den andre som en FAN utan att delge sina egna brister och fel i samband med det ? 

Fy fan va äckliga människor är alltså. Hoppas Ryssland droppar 2 atombomber i det här jävla landet snart! För ett mera idiotiskt folk är svårt att finna! 
    Dundubbelmoral visar sig: du blir hysterisk över att en snubbe döms men du dömer TS rakt av.
    Hycklare. 
  • Anonym (Zorro)

Det är ju sinnessjukt! 

Jag hoppas du söker hjälp för ditt mående för det här är sjukt.
Svar på tråden Känner mig ledsen