• Anonym (Vrf)

Känner mig ledsen

Min pojkvän har ignorerat mitt meddelande sedan i fredags... och jag vet inte längre vad jag ska göra. Det enda han sagt är att han inte vill prata. Varför inte bara säga att det är slut? OM han nu vill det, istället ignorerar han mig...

• Svar på tråden Känner mig ledsen
  • Anonym (Tea)

Är ni verkligen tillsammans? Hans beteende säger något annat. 

• Anonym (Vrf)
    Anonym (Tea) skrev 2025-01-05 08:42:51 följande:

Läste du ens min tråd?
  • Anonym (Vrf)
    Mkay skrev 2025-01-05 08:38:16 följande:
    Spamma är ju att skriva mycket på kort tid/skriva hela tiden utan att få svar. Det har gått mer än ett dygn av ignorerande sedan du försökte nå ut till honom och ni är tillsammans? Det är bara rimligt att höra av sig igen och fråga varför han ignorerar dig samt fråga om ni kan prata ut. Utan kommunikation har ni inget förhållande. Svarar han inte på det heller är det bara att släppa honom. För detta är inte sista gången han kommer bete sig så och är det ett sådant förhållande du vill ha, att han bara försvinner så fort ni bråkar? För bråk är en del av ett förhållande och att hantera bråk på ett bra sätt (med kommunikation) är viktigt i ett bra förhållande. 
    Jag har ju redan nått ut men är ignorerad. Förklarar det gång på gång. Förstår inte varför han inte skriver att det är slut om det är det, istället säger han att han inte vill prata.
  • Anonym (?)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-05 08:15:32 följande:
    Fast han ignorerar mitt meddelande. Jag nådde ju ut till honom i fredags. Vill inte spamma.
    Ignorera honom och gör något kul, gå ut , res och hälsa på någon kompis, gå på bio, träna.
  • Mkay
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-05 08:55:37 följande:
    Jag har ju redan nått ut men är ignorerad. Förklarar det gång på gång. Förstår inte varför han inte skriver att det är slut om det är det, istället säger han att han inte vill prata.
    Ja vill du inte göra något mer så har du ju ditt svar där. Antingen går du runt och väntar på att han ska höra av sig och går med på att bli behandlad såhär lite då och då (om han fortsatt vill vara tillsammans) eller så går du vidare.
  • Anonym (Elven)
    Anonym (Tea) skrev 2025-01-05 08:42:51 följande:

Håller med. Sådär beter man sig inte i en relation. 

Kan man inte längre kommunicera är relationen slut. 

• Lynx123

Skulle råda dig att inte fortsätta med honom. Att ignorera sådär är en teknik som ofta används av manipulativa personer. Dessutom hade han sagt sårande saker. Ingen partner man skulle vilja ha.

• Anonym (Vrf)
    Anonym (Elven) skrev 2025-01-05 09:15:20 följande:

Håller med. Sådär beter man sig inte i en relation. 

Kan man inte längre kommunicera är relationen slut. 

Och jag säger ju gång på gång att jag inte förstår hans "Jag vill inte prata". Man kan väl bara skriva att det är slut istället.
  • Kvinna7

Varför åker du inte bara hem till honom? Bättre prata öga mot öga. Sen efter det kan du bestämma dig för om du vill lämna eller ge det en chans.

• Anonym (Vrf)
    Kvinna7 skrev 2025-01-05 10:12:05 följande:

Varför åker du inte bara hem till honom? Bättre prata öga mot öga. Sen efter det kan du bestämma dig för om du vill lämna eller ge det en chans.

Kan inte bara åka och dyka upp när han inte ens svarar på mitt meddelande.
Svar på tråden Känner mig ledsen