BF Oktober 2025
Hej
Jag har skapat en Facebookgrupp där vi som har BF i oktober 2025 kan gå med. Sök på den på Facebook. Och vill ni hellre följas åt här i denna tråd, shoot!
Och grattis allihopa!
Hej
Jag har skapat en Facebookgrupp där vi som har BF i oktober 2025 kan gå med. Sök på den på Facebook. Och vill ni hellre följas åt här i denna tråd, shoot!
Och grattis allihopa!

Ja men exakt! Ska tillbaka om ett par veckor så får se då! Var så overkligt att se någonting på skärmen. Man har bara sett klipp på sociala medier men det var släckt i rummet och lugnt.
Min senaste cykel var lång och jag brukar ha 36 dagar men ibland får jag 42-55 dagar cykel. Så därför får jag göra extra UL just för att dubbelkolla att allt är som det ska.
När ska ni berätta för familj/vänner om graviditeten? Har redan fått en putmage och mår illa på eftermiddagar/ kvällar så svårt att dölja när man ska umgås. Fick frågan på jobbet under veckan men blånekade förstås.
Är rädd att berätta då de äldre barnen antagligen skulle bli ledsna om något gick snett. Är 35 så kanske är lite högre missfallsrisk än förut men har ju sett hjärtat slå. Svårt att bestämma sig tycker jag
När ska ni berätta för familj/vänner om graviditeten? Har redan fått en putmage och mår illa på eftermiddagar/ kvällar så svårt att dölja när man ska umgås. Fick frågan på jobbet under veckan men blånekade förstås.
Är rädd att berätta då de äldre barnen antagligen skulle bli ledsna om något gick snett. Är 35 så kanske är lite högre missfallsrisk än förut men har ju sett hjärtat slå. Svårt att bestämma sig tycker jag
Ska vara ett hjärta istället för ???? I mitt inlägg ovanför.. men jag visste inte att man inte kunde använda emotionellt från telefonen 
Precis det jag är lite rädd för att behöva uppleva..
Precis det jag är lite rädd för att behöva uppleva..