• Aducia

BF Oktober 2025

Hej

Jag har skapat en Facebookgrupp där vi som har BF i oktober 2025 kan gå med. Sök på den på Facebook. Och vill ni hellre följas åt här i denna tråd, shoot! 

Och grattis allihopa!

N 2019 - L 2020 - I 2023
  • Svar på tråden BF Oktober 2025
  • Jassan123
    Annisennn skrev 2025-02-24 12:29:44 följande:
    Jag får lite som mensvärk ytterst sällan nu. I början mellan äl och bim kände jag mer.
    Är inte heller lika kissnödig som jag var tidigare eller vid tidigare graviditeter. 
    Håller helt klart med om att tiden går otroligt sakta, kikar i appen hela tiden men det händer inte mycket där inne inte. Hahah

Försöker planera framtiden men det går sådär.
    Jo kissnödig är jag ..  springer på toa stup i kvarten känns det som 😅 
    Hahaha ! Vilken app använder du ? Har laddat ner några olika men vet inte riktigt vilken som är bäst. 
    Vilken vecka är du ? 🤗
  • Anonym (Äntligen planera bebis)

Jag är inte lika kissnödig längre men illamående börja komma Stormare fram mot mig ush

Jag tycker veckor går otroligt segt o man vill bara att april är här så man är  vecka 12+

Ska väl ringa för inskrivning nästa vecka tänkte jag, nu är man  vecka 6+2 o får segt tycker jag

appar jag använder är preglife o preggers tycker de ganska bra ☺️

• Björkskogen

Säkert skit ointressant men jag har en hel drös lh-test över och har tagit ett lite nu och då sen jag plussade. Så här såg det ut idag 😂 👀 Premom säger 2.09 om jag scannar in det. 

• Annisennn
    Jassan123 skrev 2025-02-24 14:56:24 följande:
    Jo kissnödig är jag ..  springer på toa stup i kvarten känns det som 😅 
    Hahaha ! Vilken app använder du ? Har laddat ner några olika men vet inte riktigt vilken som är bäst. 
    Vilken vecka är du ? 🤗
    Jag har preglife appen. Jag gillar den, För du kan följa barnet i magen och sedan se utvecklingssteg när de är födda. Man kan också fylla i vaccinationer, längd och viktkurvor på barnen.

Jag är enligt appen i v. 4+4. Så väldigt tidigt än så länge. Du själv då? Skäms
  • Jassan123
    Annisennn skrev 2025-02-24 16:24:54 följande:
    Jag har preglife appen. Jag gillar den, För du kan följa barnet i magen och sedan se utvecklingssteg när de är födda. Man kan också fylla i vaccinationer, längd och viktkurvor på barnen.

Jag är enligt appen i v. 4+4. Så väldigt tidigt än så länge. Du själv då? Skäms
    Okej den har jag laddat ner men inte spanat in så mycket än! 
    Jag är också 4+4 🤗!!
  • Annisennn
    Jassan123 skrev 2025-02-24 16:57:16 följande:
    Okej den har jag laddat ner men inte spanat in så mycket än! 
    Jag är också 4+4 🤗!!
    Men så kul. Säger den appen du använder också bf 29/10?

Har du några barn sedan innan?
  • Jassan123
    Annisennn skrev 2025-02-24 17:28:29 följande:
    Men så kul. Säger den appen du använder också bf 29/10?

Har du några barn sedan innan?
    Ja det gör den🤗 
    Nej det är min första graviditet 🥹 vi har inte lyckats bli gravida innan så  vi har gjort ivf 🤗 har du fler barn ?
  • Anonym (Äntligen planera bebis)

Nu börjar vi många i gruppen ☺️ var bor alla i denna glänsde Sverige ☺️

• Björkskogen
    Anonym (Äntligen planera bebis) skrev 2025-02-24 18:19:01 följande:

Nu börjar vi många i gruppen ☺️ var bor alla i denna glänsde Sverige ☺️

Västerbotten 😊 
  • Annisennn
    Jassan123 skrev 2025-02-24 18:07:20 följande:
    Ja det gör den🤗 
    Nej det är min första graviditet 🥹 vi har inte lyckats bli gravida innan så  vi har gjort ivf 🤗 har du fler barn ?
    Men ååh, lite extra spännande då ☺️
    Vi har två barn innan, en 2016 och en 2019
Svar på tråden BF Oktober 2025