• Aducia

BF Oktober 2025

Hej

Jag har skapat en Facebookgrupp där vi som har BF i oktober 2025 kan gå med. Sök på den på Facebook. Och vill ni hellre följas åt här i denna tråd, shoot! 

Och grattis allihopa!

N 2019 - L 2020 - I 2023
  • Svar på tråden BF Oktober 2025
  • Annisennn

Läste precis att fler inte hade så mycket symtom.
    Har med börjat oroa mig när symtomen är så vaga.
    Blivit sjuk igen så är trött, och bröstvårtorna är ömma. Men det är bara det och tröttheten som jag känner av.

Aldrig upplevt det med MA tidigare.

• Annisennn
    Anonym (Tredje) skrev 2025-02-23 10:24:15 följande:

Vad tycker ni om ökningen här? Upplever att det inte ökar ngt de tre senaste dagarna. Idag tyckte jag strecket blivit mindre.

Vi plussade väl ungefär samtidigt. 
    Jag har tidigare gjort som så att jag tagit digitalt en vecka efter varandra och ser om det blivit nån ökning. 1-2, 2-3 eller 3+. 
  • Anonym (Tredje)
    Annisennn skrev 2025-02-23 23:32:50 följande:
    Vi plussade väl ungefär samtidigt. 
    Jag har tidigare gjort som så att jag tagit digitalt en vecka efter varandra och ser om det blivit nån ökning. 1-2, 2-3 eller 3+. 
    Tog en igår där var det samma. 
  • Anonym (Tredje)

Dagens test.

Ni som tidigare fått spontant missfall, när kan man räkna med att blödningen kommer?

• Annisennn
    Anonym (Tredje) skrev 2025-02-24 06:39:52 följande:
    Utan att veta säkert så tycker jag ändå att kontrollstrecket borde vara mycket starkare nu  Rynkar på näsan Håller tummarna och hoppas såklart 
  • Nugget

Känt mig bakfull två dagar nu, illamående, trött, vill äta en stor pizza Samtidigt som jag inte vill äta något Skrikandes
    Hur vet man kan det är pga graviditeten eller om jag faktiskt är sjuk? Inte mått såhär under andra graviditeterna

• Jassan123
    Annisennn skrev 2025-02-23 23:22:55 följande:

Läste precis att fler inte hade så mycket symtom.
    Har med börjat oroa mig när symtomen är så vaga.
    Blivit sjuk igen så är trött, och bröstvårtorna är ömma. Men det är bara det och tröttheten som jag känner av.

Aldrig upplevt det med MA tidigare.

Har inte heller direkt några symtom och det gör att man blir lite orolig. Lite  ömma bröst och emellanåt får jag som mensvärk . Ibland känns de knappt och ibland kan det värka till ordentligt och då tror jag att det är kört. 
    Tiden går så långsamt just nu !
  • Björkskogen
    Nugget skrev 2025-02-24 10:26:07 följande:

Känt mig bakfull två dagar nu, illamående, trött, vill äta en stor pizza Samtidigt som jag inte vill äta något Skrikandes
    Hur vet man kan det är pga graviditeten eller om jag faktiskt är sjuk? Inte mått såhär under andra graviditeterna

Jag känner mig exakt så oxå 😆 
  • Annisennn
    Jassan123 skrev 2025-02-24 11:25:35 följande:
    Har inte heller direkt några symtom och det gör att man blir lite orolig. Lite  ömma bröst och emellanåt får jag som mensvärk . Ibland känns de knappt och ibland kan det värka till ordentligt och då tror jag att det är kört. 
    Tiden går så långsamt just nu !
    Jag får lite som mensvärk ytterst sällan nu. I början mellan äl och bim kände jag mer.
    Är inte heller lika kissnödig som jag var tidigare eller vid tidigare graviditeter. 
    Håller helt klart med om att tiden går otroligt sakta, kikar i appen hela tiden men det händer inte mycket där inne inte. Hahah

Försöker planera framtiden men det går sådär.
Svar på tråden BF Oktober 2025