BF Oktober 2025
Hej
Jag har skapat en Facebookgrupp där vi som har BF i oktober 2025 kan gå med. Sök på den på Facebook. Och vill ni hellre följas åt här i denna tråd, shoot!
Och grattis allihopa!
Hej
Jag har skapat en Facebookgrupp där vi som har BF i oktober 2025 kan gå med. Sök på den på Facebook. Och vill ni hellre följas åt här i denna tråd, shoot!
Och grattis allihopa!
Läste precis att fler inte hade så mycket symtom.
Har med börjat oroa mig när symtomen är så vaga.
Blivit sjuk igen så är trött, och bröstvårtorna är ömma. Men det är bara det och tröttheten som jag känner av.
Aldrig upplevt det med MA tidigare.
Vad tycker ni om ökningen här? Upplever att det inte ökar ngt de tre senaste dagarna. Idag tyckte jag strecket blivit mindre.
Dagens test.
Ni som tidigare fått spontant missfall, när kan man räkna med att blödningen kommer?
Håller tummarna och hoppas såklart
Känt mig bakfull två dagar nu, illamående, trött, vill äta en stor pizza Samtidigt som jag inte vill äta något 
Hur vet man kan det är pga graviditeten eller om jag faktiskt är sjuk? Inte mått såhär under andra graviditeterna
Läste precis att fler inte hade så mycket symtom.
Har med börjat oroa mig när symtomen är så vaga.
Blivit sjuk igen så är trött, och bröstvårtorna är ömma. Men det är bara det och tröttheten som jag känner av.
Aldrig upplevt det med MA tidigare.
Känt mig bakfull två dagar nu, illamående, trött, vill äta en stor pizza Samtidigt som jag inte vill äta något 
Hur vet man kan det är pga graviditeten eller om jag faktiskt är sjuk? Inte mått såhär under andra graviditeterna