Solrosen96 skrev 2025-05-24 11:13:25 följande:
Jag håller tummar och tår för er! 💕
Hoppas att detta är guldägget. 🥰
WaterAnimal skrev 2025-05-25 07:35:51 följande:
Lycka till Starrsky!
Jag brukar leka med tanken att om det bara blir ett, så har kroppen verkligen fokuserat all kraft på att det ska bli riktigt bra!!
Och du ska veta att många ägg behöver inte betyda att det blir många embryo.. Jag fick ut 9 ägg, fyra mogna och befruktade, bara ett såg bra ut på dag två. Förra gången fick jag 10 ägg. Inget blev bra.. Så ja. Jag är så oerhört glad bara över att få ruva 🥰
Ruvar Dag 11 nu, varannan timme funderar jag på vilken färg de ska vara i barnrummet och varannan funderar jag på att ställa om till ett nytt försök. Herregud. Låt det går bra för alla ❤️❤️
Tack snälla ni <3 Hoppas på ett guldägg. Det var ett fint sätt att se på det, att kroppen satsat all-in på att skapa ett bra ägg haha.
Vad tufft när inget av äggen blir bra, så segt att 'börja om'. Men jag tror stenhårt på det du ruvar på nu! Det är verkligen en emotionell storm det är, man går mellan hopp och förtvivlan, och saken blir inte lättare av alla hormonella förändringar man utsatt kroppen för. Hoppas dagarna går fort och att vi alla får våra plus nu! Heja heja!