Jontemyran skrev 2025-05-18 13:27:13 följande:
Vi har aldrig fått någon förklaring till våra misslyckade återföringar, vi har aldrig heller fått några fler blodprover eller utredningar från vår klinik. Vi har alltid bara fått till svar att det enda som fungerar är upprepande försök!
Det är otroligt påfrestande framförallt av alla dessa misslyckanden. Vår högsta önskan är såklart en liten knodd och vi gör verkligen vad vi kan..
Vi har även sagt att OM sista återföringen inte skulle sätta sig och gå vägen så kommer vi att påbörja en ny omgång, men då är frågan om man ska byta klinik, åtminstone sätta sig ner och föra diskussioner på vad som kan göras annorlunda mm...
Hej Jonte.
Jag och damen min är inne på andra insättningen. Kliniken (Akademiska) hittar inga fel på varken mig eller min tjej. "Allt ser bra ut" .....Men jag köper inte det, om det vore det så hade vi haft ett barn redan. Det MÅSTE finnas mer tester/undersökningar som går att göra.. Jag har redan börjat blicka utomlands eller gå till en privat klinik.
Och det tär som fan. Speciellt för min tjej. Jag är 35 och 30. Hennes lillasyster blev gravid relativt snabbt så det gör inte saken bättre...
Hon är övertygad att även detta ägg inte kommer bli något. Och snart är det semestertider så det kommer krocka med nästa insättning. Vi har 2 ägg kvar i frysen.
Känner mig så otroligt less rent allmänt tappat suget på det mesta. Livet är som på paus. usch.