Solrosen96 skrev 2025-05-26 16:59:49 följande:
Haha ja de blir ju lätt att man överanalyserar allt, man läser ju om folk som har hur mycket symtom som helst. Men de vore ju jätteskönt o slippa symtom om allt är som de ska!
Ja de känns inte super långt till UL, bara 2 veckor.
Hur länge ska du ta cyclogest? Jag ska bara ta denna vecka sen inget mer men funderar på o fortsätta fram till ultraljudet ändå, har 2 extra lådor cyclogest hemma. Bara för o känna lite lugn. 💕
Solrosen96 skrev 2025-05-26 17:06:32 följande:
@VSGJ2025
Jo ja kom på att ja är lite hungrigare än vanligt!
Det är ju ett gravidtetssymptom, då känner du av något iaf, skönt 😁 jag är en hungrig person av naturen så tror inte jag är extra hungrig nu, men som sagt något lite illamående när jag inte ätit på en stund, särskilt förmiddag 😊 jag går även runt och känner på brösten hela tiden och hoppas de ska kännas lite spända och ömma men nja, det lilla jag känner är nog mest inbillning 😅
jag ska ta cyklogest fram till UL åtminstone, sen får jag besked om när jag ska sluta. Spännande att det är så olika. Men i mitt fall kanske det handlar om att jag gjorde FET i stimulerad cykel, jag ska även ta östrogenet (som stimulerade min slemhinna) fram till minst UL.