Anonym (Rob) skrev 2025-02-08 17:17:52 följande:
Jag vet inte om du har läst andra trådar om vad kvinnor föredrar kroppstyp. Eller om du har läst fär korta män behöver hjälp med att hitta en partner.
De vanliga är att kvinnor gillar att känna sig mindre än partner. Om få killen är både kort och smal är det mer eller mindre kört för honom.
Så det är väldigt vanligt att man rekommenderar att korta ska börja träna.
Och då går du tvärtemot rekommendationerna. Dvs, oavsett vad korta gör är det nåt fel på dom. Långa kan inte göra fel ? En lång man som tränar mycket gör det för att han så bra självförtroende alltså ?
Nu är ju inte alla kvinnor lika eller tycker lika...något du inte verkar förstå, som vanligt.
Om du är kort och smal eller kort och uppumpad spelar mig ingen roll, det handlar om vad du utstrålar och förmedlar till omgivningen och är det dåligt självförtroende så är det för mig oattraktivt. Samma sak gäller för en lång kille. Längden har inget över huvud taget att göra med om jag blir attraherad eller inte utan det är annat. Främst vilken utstrålning man har. Hur man för sig, hur man pratar, hur man är. Sen tycker jag inte rent utseendemässigt om slafsiga ohygieniska män med flottigt hår eller en prilla under läppen, det finner jag motbjudande.