• Anonym (Stil_på_män)

Fulaste stilen på män?

Själv har jag alltid haft svårt för män med stora helskägg och rakade skallar. Vet inte varför men det i kombination med en blick som ska se snäll och ödmjuk ut får mig att känna avsmak.

Likadant med korta män som försöker hävda sig med magen. Dvs skaffar stor mage för att de tror att det får dem att se "större" ut generellt.

• Svar på tråden Fulaste stilen på män?
  • Anonym (H)

Undrar om inte denna tråd är skapad av män som utger sig för att vara kvinnor i syfte att könskriga.

• Anonym (Anja)

Män som pumpar upp kroppen till bristningsgränsen tycker jag är sååå osmakligt. Sådär så de knappt kan röra sig, går sådär speciellt o armarna liksom flyter ut haha vet ej hur jag ska förklara.  Bröstkorgen ser ut som en uppblåst ballong så hals och nacke försvinner. Värre på korta men gäller alla. Långt helskägg.  Allt detta skägg🤢, tighta kläder. Eller de som klär sig som farbröder med slickat hår och glasögon, eller de som klär sig i gangster stilen, mjukis, tunn jacka o luva eller pälsar på vinter jackor med massa bling bling fattas bara blinkande skor typ. Ja, finns mass fula stilar.

• Anonym (Linda)
    Anonym (A) skrev 2025-02-08 19:27:49 följande:
    Verjkligen inte. Men uppenbart blev du stött och kränkt av mitt ointresse.
    Nät man gör sig besväret att skriva så är det ju inte ointresse. Då är man tyst. 
  • Anonym (Linda)
    Anonym (A) skrev 2025-02-08 19:27:49 följande:
    Verjkligen inte. Men uppenbart blev du stött och kränkt av mitt ointresse.
    Varken stött eller kränkt. Lovar. 
  • Anonym (mumsmums)
    Grönaväxter skrev 2025-02-08 19:27:26 följande:

Det fulaste jag vet är smala/spinka män. Och när de är feminina. Och kostym är ingen höjdare.

Jag attraheras av manliga män med mkt skägg och kroppsbehåring. De ska vara av det grövre hållet och gärna lite mulliga. Gärna tatuerade och händiga! 
    (Lyckligt gift i 18 år och galet attraherad av just en sån man)

Förutom tatueringarna beskriver du min make sedan 23 år. Ja, jag är lyckligt lottad!
  • Grönaväxter
    Anonym (mumsmums) skrev 2025-02-08 20:14:22 följande:
    Förutom tatueringarna beskriver du min make sedan 23 år. Ja, jag är lyckligt lottad!
    🙂 tur vi har!
  • Anonym (F)

Rejäl övervikt och fetma i kombination med ett ovårdat yttre - ex mjukisbyxor, plasttofflor och ful gammal, T-shirt och man kanske både ser den stora magen och den svettiga, håriga rumpan. Rejält med fett på sidorna midjan som syns bakifrån.
    De som inte verkar bry sig om något, gått ned sig totalt.
    Dessutom ser om vi de handla pizza, läsk och chips mm.

• Anonym

Ha mjukisbyxor på sig när man lämnar hemmet

långa naglar

Skägg och mustasch , för det är ofta ovårdat

oduschad, smutsiga kläder

• Anonym (P)
    Anonym (H) skrev 2025-02-08 19:30:21 följande:

Undrar om inte denna tråd är skapad av män som utger sig för att vara kvinnor i syfte att könskriga.

Håller med.
  • Anonym (Jo)
    Anonym (H) skrev 2025-02-08 19:30:21 följande:

Håller med
Svar på tråden Fulaste stilen på män?